Ken jij goed de kaart van België ???

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
melle

Re: Ken jij goed de kaart van België ???

Bericht door melle »

Dit is een leuk spelletje! :mrgreen:
Niet slecht voor een eerste keer:
65764
Gemiddelde 11km en 3.5 seconden :D
Accelerat

Bericht door Accelerat »

België max. 37507
Europa max. 115102
kika

Bericht door kika »

Am62 staat nog steeds eenzaam aan kop... ik kom maar aan de 73985, Gistel helemaal verkeerd geplaatst en bij 'Lierre' dacht ik aan Liers ipv Lier. Hmmm en Europa 119545, denk dat mijn scherm te klein is ofzo, steeds lopen pielen om dat maar een beetje op de juiste plek te krijgen, dat moet ik beter kunnen (aka wishfull thinking).
jan_olieslagers

Bericht door jan_olieslagers »

46000 en oneffen, en ik dacht altijd dat ik redelijk goed was in die dingen...
Wel mochten er wat meer referenties op de kaart staan, de Dender bv. heb ik smartelijk gemist...
Maar inderdaad een grappig en leerzaam spelletje, bedankt voor de tip!

Edit: de database is inderdaad niet erg nauwkeurig. Ik legde Gent op de samenvloeiing van Leie en Schelde en zat er zgz. zes kilometer naast.
Ook is de database behoorlijk beperkt: op 4 keer spelen kreeg ik zeker 5 plaatsen in twee of zelfs drie spelletjes. Ik denk dat men het rap van buiten kent.
En er is zeker geluk mee gemoeid: een plaats als St Hubert kan men niet anders dan gokken ergens temidden die grote groene plek Ardennen.
Laatst gewijzigd door jan_olieslagers op 14 aug 2010, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex-pendelaar op lijn 26 , ex-medewerker NMBS-informatica.
am62

Bericht door am62 »

jan_olieslagers schreef:46000 en oneffen, en ik dacht altijd dat ik redelijk goed was in die dingen...
Wel mochten er wat meer referenties op de kaart staan, de Dender bv. heb ik smartelijk gemist...
Maar inderdaad een grappig en leerzaam spelletje, bedankt voor de tip!
Raar maar waar, maar de omliggende gemeenten waar ik woon (fgra) heb ik trouwens ook niet goed ingeschat. Ath en Edingen had ik veel te hoog gemikt.
msts.be

Bericht door msts.be »

Ik heb 43658 punten, gemiddeld 24km ernaast en gemiddeld geantwoord binnen 3.3 seconden..
Plaats reactie