Rit naar Straatsburg

Wegwijs in dienstregelingen, tarieven en vervoersvoorwaarden in België.
Plaats reactie
avandro

Rit naar Straatsburg

Bericht door avandro »

Ik wil samen met een vriend op 31 augustus naar Straatsburg reizen vanuit Antwerpen. De trein zou vertrekken om 12 17 en aankomen om 18 12 (met tussenstap in Brussel-Noord. In Brussel-Noord zouden we dan op een EC-trein stappen. Ik vroeg me af of het mogelijk was om met een GO Pass naar het laatste Belgische station te reizen (Aarlen), maar dat betekent dus ook dat we met die GO Pass op een EC-trein zouden stappen. Weet iemand of dit mag?
Tjuk02

Re: Rit naar Straatsburg

Bericht door Tjuk02 »

Jahoor dat mag! :P
Shrek

Bericht door Shrek »

Ik ben ook al van brussel tot namen gereisd met een go-pass op een EC. Onderweg controle gehad en geen enkel probleem :)
Accelerat

Bericht door Accelerat »

De EC (is tegenwoordig INT overigens, geen EC meer) is toegankelijk met ieder binnenlandse ticket.
avandro

Bericht door avandro »

Bedankt!

Aangezien de NMBS mij naar een betaalnummer laat bellen en de FAQ niet echt duidelijk is, stel ik mijn volgende vraag hier ook: ik heb bij de bestelling opgegeven dat ik de tickets in Antwerpen-centraal zou afhalen. Ik zou dit nu toch liever in Leuven doen, kan dit zomaar? Of moet ik hiervoor toch nog bellen?
Steven

Bericht door Steven »

een aanpassing van afhaling van je tickets hangt af hoe je de afhaling wil doen. Als je ze wil afhalen aan de automaten kan dat geen probleem zijn (maar dan wel best eerst nazien of leuven dergelijke automaten heeft)
rvdborgt

Bericht door rvdborgt »

Steven schreef:een aanpassing van afhaling van je tickets hangt af hoe je de afhaling wil doen. Als je ze wil afhalen aan de automaten kan dat geen probleem zijn (maar dan wel best eerst nazien of leuven dergelijke automaten heeft)
In Leuven staat ook een afhaalautomaat. Volgens mij is het geen probleem om de tickets op een andre plaats op te halen. Als de automaat dienst weigert, kun je ook naar het loket. (En dat kost dan niets extra's).

Groetjes,
Rian
Plaats reactie