weeral agressie/vandalisme?
Re: weeral agressie/vandalisme?
Aha, spijtige zaak natuurlijk.Kristofke schreef:Een leeg gespoten poederbrandblusser
Hoi,
Zulke daden vind ik ronduit SCHANDALIG!!!
Lukas
Zulke daden vind ik ronduit SCHANDALIG!!!
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Leve de M6 rijtuigen!!
De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!!
LEVE DE DESIRO!!
Is er met al die koperdiefstallen, vandalisme in het algemeen en graffiti in het bijzonder dan niet te weinig bewaking in de bundels?
-
Dit kan langs een kant wel goed zijn, nu ziet de NMBS misschien eindelijk is in hoe het gesteld is met de security op de Stelplaatsen 

Er was camerabewaking, waarop ook kon worden gezien dat het ging om een 4 à 6-tal jongeren (?), maar de vogels waren natuurlijk gevlogen vooraleer er politie en Securail ter plaatse was.
Bron: een artikel in La Province, regionieuws: Centre.
Bron: een artikel in La Province, regionieuws: Centre.
- trainfreak
Of her en der wat draden laten rondslingeren die verbonden zijn met de bovenleidingKristofke schreef:Hek rond de standplaatsen en een paar honden zonder muilkorf.

Hey, jongens, daar moet wel nog personeel langs om de treinen te gaan klaarmaken, hé. Niet te wilde fantasieën beginnen koesteren.
ja en een hond duidelijk maken dat treinpersoneel geen vast uniform draagt (enkel de tbg in belgië) zal niet evident zijn.
Je hebt een treinbestuurder zonder uniform
je hebt onderhoudspersoneel zonder uniform
je hebt technisch personeel zonder uniform (die al is moeten tussenkomen op vraag van de TB)
dus wees een klein beetje realist aub.
Je hebt een treinbestuurder zonder uniform
je hebt onderhoudspersoneel zonder uniform
je hebt technisch personeel zonder uniform (die al is moeten tussenkomen op vraag van de TB)
dus wees een klein beetje realist aub.
Het realistische idee is nog altijd meer bewaking.
Dan kan die assistentietoeslag toch nog ergens nuttig naartoe ipv naar de grote bazen.
Dan kan die assistentietoeslag toch nog ergens nuttig naartoe ipv naar de grote bazen.
- trainfreak
Ja, maar of een omheining veel helpt?b-loc schreef:Het realistische idee is nog altijd meer bewaking.
Ik denk dat ze bij de NMBS denken dat de poort niet dicht moet.
'Ja, maar binnen een uur moet er weer iets naar of uit de bundel dus heeft het geen zin dat we de poort dichtdoen.'
Schijnpoort is redelijk goed beveiligd. daar kan je enkel binnen met een Wilka sleutel (speciale sleutel), al vind ik dat ze eigelijk met de badge binnen moeten gaan om de veiligheid te verhogen.trainfreak schreef:Ja, maar of een omheining veel helpt?b-loc schreef:Het realistische idee is nog altijd meer bewaking.
Ik denk dat ze bij de NMBS denken dat de poort niet dicht moet.
'Ja, maar binnen een uur moet er weer iets naar of uit de bundel dus heeft het geen zin dat we de poort dichtdoen.'
- trainfreak
Maar het is niet overal zo..260689 schreef: Schijnpoort is redelijk goed beveiligd. daar kan je enkel binnen met een Wilka sleutel (speciale sleutel), al vind ik dat ze eigelijk met de badge binnen moeten gaan om de veiligheid te verhogen.
Hoeveel plaatsen zijn er niet waar treinen gewoon in de stations blijven staan?
Kijk naar Dendermonde, daar staan ganse samenstellingen in het weekend gewoon aan de kant voor de P treinen door de week