Gepensioneerd en heerlijk in de zon
- sammarco1
- Contacteer:
Gepensioneerd en heerlijk in de zon
Vandaag kreeg ik een bijzondere foto op Trenomania International:
Deze schitterende 6019 op pensioen in Italie, wat moet ie nog meer....
De loc stond toen in Capua geparkeerd. (lekker in het zuiden)
Weet iemand aan wie/welke firma die verkocht is?
Deze schitterende 6019 op pensioen in Italie, wat moet ie nog meer....
De loc stond toen in Capua geparkeerd. (lekker in het zuiden)
Weet iemand aan wie/welke firma die verkocht is?
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 06 sep 2010, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.

**********************************************************************************************************
- sammarco1
- Contacteer:
Re: Gepensioneerd en heerlijk in de zon
Ha maar je hebt hem wel gevonden.... Zet ik even een linkje in mijn eerste aanzet...
Maar nu je het zegt verdorie, de 6019 heb ik vorig jaar nog op 11/11/2009 gefotografeerd in Schaerbeek
Alllee hoe jammer nu, da masjien had in Belgie moeten blijven bij een of'd'ander museumlijn....
Maar nu je het zegt verdorie, de 6019 heb ik vorig jaar nog op 11/11/2009 gefotografeerd in Schaerbeek
Alllee hoe jammer nu, da masjien had in Belgie moeten blijven bij een of'd'ander museumlijn....
Laatst gewijzigd door sammarco1 op 06 sep 2010, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

**********************************************************************************************************
Zo tevreden?
Wat mij betreft had hij ook in Schaa(e)rbeek mogen blijven werken of bij een museumproject, maar als hij in Italië nog wat klusjes doet lijkt me dat net zo goed.
Wat mij betreft had hij ook in Schaa(e)rbeek mogen blijven werken of bij een museumproject, maar als hij in Italië nog wat klusjes doet lijkt me dat net zo goed.
- sammarco1
- Contacteer:
Tis wat ik al zei....
Ben ik eigenlijk benieuwd wanneer die naar Italie versleept is geweest en voor welke firma die daar dienst doet, want dat laatste kon de auteur van de foto niet achterhalen, wegens tijdgebrek tijdens zijn reis.
Ben ik eigenlijk benieuwd wanneer die naar Italie versleept is geweest en voor welke firma die daar dienst doet, want dat laatste kon de auteur van de foto niet achterhalen, wegens tijdgebrek tijdens zijn reis.

- trainfreak
Die loc heeft jarenlang in België gereden tot in 2008-2009.
Dit samen met de 6086, dewelke naar de CFV3V is gegaan.
Er zijn dus zeker 3 60'ers in rijvaardige toestand in België..
Dit samen met de 6086, dewelke naar de CFV3V is gegaan.
Er zijn dus zeker 3 60'ers in rijvaardige toestand in België..
- sammarco1
- Contacteer:
Maar wie heeft die nu gekocht ? En dan vind ik het nog jammer dat die niet in Belgie is gebleven.... Ebde da stom lampke gezien, da ze boven die pare brise's emme gemonteerd ?

Afgaand op het commentaar onder de foto zou ik zeggen RFI (de Italiaanse netbeheerder), afdeling Napels.sammarco1 schreef:Maar wie heeft die nu gekocht ?
- sammarco1
- Contacteer:
Dat wil ik zien.... Dan heb ik nog iemand in Sardinie die daar wat foto's van kan maken.... Capua is wel uit de richting van Sardinie zou ik zeggen... Dan zou die in Livorno moeten verscheept worden ? kan zijn.... Heb je nog wat meer informatie ?