Opendeur Kinkempois??
- trainfreak
Ikke daarnet ook eens gaan piepen ginder!En voor den eerste keer in nen 51 en een 27'r
vind wel gemakkelijk dat je bij een HLE zo goed doorkunt in de machinekamer
Was dat bij ne diesel ook maar zo
vind alleen de cockpits wat sober, en de machienkamer van den 51 , joengens wat was me dat
heb zo wel het gedacht dat de machinist van den 51 serieus hoog zit...
Spijtig dat er van geen enkele privefirma een class 66 te zien was
Het museum was wel interessant vond ik
We konden voor ne keer is spelen met de lichtjes van de seinen

Spijtig dat er van geen enkele privefirma een class 66 te zien was

Het museum was wel interessant vond ik

de 51 heeft zes elektrische tractiemotoren zitten die aangedreven worden door de dieselelektrische groep in de machinekamer. de elektrische installatie op de motoren was nog voorzien van 2 shunten waarvan de 1ste ergens rond de 80 km/u werd ingeschakeld, de tweede gebruiken was haast ni mogelijk aangezien je daarvoor nog sneller moest rijden en met de gekende snelheden van belgische goederentreinen moet ik er ni meer van duidelijk maken he 

die regel is voor elke loc van toepassing hoor als je 1 van de elementaire dingen begint uit te schakelen of defekt laat gaan zal de loc meestal ni ver meer rijden
compressor = zorgen voor de nodige lucht
motor = zorgt voor de nodige beweging
ventilatie = zorgen voode juiste temperatuur van heel de installatie zowel bij elektrische als dieselelektrische locs
compressor = zorgen voor de nodige lucht
motor = zorgt voor de nodige beweging
ventilatie = zorgen voode juiste temperatuur van heel de installatie zowel bij elektrische als dieselelektrische locs