NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Er staat een desiro stel in de bundel te Leuven. Voor de liefhebbers. Nr niet kunnen zien wegens te laat opgemerkt. 

morgen moet ik daar smorgens toch zijn :p kzal dan eens zien se ofk hem kan kiekenfets schreef:Er staat een desiro stel in de bundel te Leuven. Voor de liefhebbers. Nr niet kunnen zien wegens te laat opgemerkt.

-
Hij staat er sinds vanmorgen en draagt het nr 08501.
Jup klopt als een busnmbsgek schreef:Hij staat er sinds vanmorgen en draagt het nr 08501.

waar in leuven staat die? ver in de bundel of vlakbij het station?Darko schreef:Jup klopt als een busnmbsgek schreef:Hij staat er sinds vanmorgen en draagt het nr 08501.vandaag er gepasseerd
tlijkt me wel een goeie testversie want op de plaats waar schermen zouden moeten komen hangen kabels naar buiten naar de wielen toe.

Redelijk verRobin schreef:waar in leuven staat die? ver in de bundel of vlakbij het station?Darko schreef:Jup klopt als een busnmbsgek schreef:Hij staat er sinds vanmorgen en draagt het nr 08501.vandaag er gepasseerd
tlijkt me wel een goeie testversie want op de plaats waar schermen zouden moeten komen hangen kabels naar buiten naar de wielen toe.

2 dat kunnen we wel zeker zijn aangezien de 08502 en de 08501 beiden al gespot zijn. Blijkbaar zijn ze reeds testen aan het doen met 2 stellen. Lijkt me wel vrij snel, niet?
Dus ga ik er van uit dat de productie ook goed vlot (kijk maar naar de HLE 18)
3, den derde sond op innotrans in berlijnBoxerke schreef:2 dat kunnen we wel zeker zijn aangezien de 08502 en de 08501 beiden al gespot zijn. Blijkbaar zijn ze reeds testen aan het doen met 2 stellen. Lijkt me wel vrij snel, niet?
Dus er zijn 3 stellen die al klaar zijn. Waar zijn de andere dan ?
Siemens heeft toch al een aantal jaren tijd gehad om ze te produceren en daarnaast lijkt het me een standaardproduct te zijn op wat verf en interieurkenmerken na.
Ik blijf hopen dat ze de sprinters ook gaan vervangen door iets wat een beetje sneller remt en optrekt zodat de rittijd op L26 omlaag kan.Een 1/2 uur voor 20km is net wat teveel.
Siemens heeft toch al een aantal jaren tijd gehad om ze te produceren en daarnaast lijkt het me een standaardproduct te zijn op wat verf en interieurkenmerken na.
Ik blijf hopen dat ze de sprinters ook gaan vervangen door iets wat een beetje sneller remt en optrekt zodat de rittijd op L26 omlaag kan.Een 1/2 uur voor 20km is net wat teveel.
Er zou 1 AM86 ('sprinter', 'duikbril') in de CW van Mechelen zijn voor een modernisatie (bron: Op de Baan). Deze stellen zullen eerder een 2de leven krijgen dan een vervanging...Pendelaar schreef:Ik blijf hopen dat ze de sprinters ook gaan vervangen door iets wat een beetje sneller remt en optrekt zodat de rittijd op L26 omlaag kan.Een 1/2 uur voor 20km is net wat teveel.
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
De officiele levertijd voor het eerste MS Desiro is voorzien voor begin volgend jaar dus de aankomst van die eerste stellen is al vroeger als voorzien. Nu dus nog afwachten of de proeven vlot verlopen en de eerste Desiro kan in dienst komen voor de voorziene datum volgens contract.Pendelaar schreef:Dus er zijn 3 stellen die al klaar zijn. Waar zijn de andere dan ?
Is Brugge ondertussen al aan het bouwen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide