looneycooney schreef: 2j geleden heb ik het heel moeilijk gehad om nog werk te vinden en ben het aan de andere kant van België moeten gaan zoeken.
Zelf van Hasselt en nu te werk in Knokke...ik ga nog wekelijks op en af om mijn moeder te helpen etc en ben feitelijk afhankelijk vd trein.
Je moest eens weten hoe dikwijls er al problemen zijn geweest op die verbinding , mensen worden dat echt moe . Nu met die staking zit ik al 2 dagen te wachten om terug nr Knokke te gaan om te gaan werken . Helaas kon ik ook vandaag niet vertrekken, want volgens de loketbediende hier in Hasselt riskeerde ik om vast te komen zitten te brussel .
Dus nu hoop ik alleszins dat ik morgen kan vertrekken en dan donderdag kan beginnen met werken..
Dan had die bediende u niet mogen afraden de trein te nemen maar zo vriendelijk moeten zijn om u een alternatieve route aan te bieden.
Hassel Leuven
Leuven Mechelen Gent
Gent Knokke
Als er een lokaal probleem is dan valt zoiets deels te omzeilen (zo zou ik het toch aanpakken).
Trouwens de actie voor vandaag was aangekondigd als zijnde tussen 15 en 17u, dus u volledig afraden met de trein te reizen zou ik dan toch niet doen.