Extra treinen

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Stef

Extra treinen

Bericht door Stef »

Gisteren en vandaag reden er te Sint-Niklaas een aantal extra treinen. Kan iemand mij vertellen wat voor treinen dit zijn?

17933: Puurs - Sint-Niklaas - Muizen (op Railtime staat "ongeval met derden" waardoor deze trein 1u50 min vertraging had)

17939: M6 stam met de HLE 2729 naar Dendermonde (overbrenging die normaal al vrijdagavond moest gebeuren?)

17903: Rechstreekse trein Sint-Niklaas - Gent-Sint-Pieters
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
trainfreak

Re: Extra treinen

Bericht door trainfreak »

Topic verplaatst naar Normaalspoor Binnenland (het stond bij Smalspoor Binnenland)
Stef

Bericht door Stef »

trainfreak schreef:Topic verplaatst naar Normaalspoor Binnenland (het stond bij Smalspoor Binnenland)
Bedankt, ik moet dringend eens beter leren kijken :lol:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Elgar

Bericht door Elgar »

Zaterdagmorgen had een dronken man zijn wagen achtergelaten op de sporen van lijn 54 ter hoogte van Leest (Mechelen). Stel 835 dat de eerste trein Sint-Niklaas - Leuven verzekerde, is daar opgereden.
http://www.deredactie.be/permalink/1.899547

Stel 835 is weggesleept met een andere 800. Ik vermoed dat trein 17933 (Puurs - Sint-Niklaas - Muizen) deze rit is, aangezien in Muizen het aansluitspoor naar de centrale werkplaats van Mechelen ligt.
Robin

Bericht door Robin »

zal druk worden morgen, dan komt er mw41 ook blijkbaar.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie