Deze ochtend even naar Antwerpen-Luchtbal gereden omdat er een ECR traxx kwam op sleep en de Fyra.
Hier het resultaat;
Sfeer foto van de M6 van de Brecht ShuttleKomende van Antwerpen-Dam, HLE 2337 met de fyra op sleep.De fyra houd halt bij het sein om de Benelux voor te laten.
wanneer zou de fyra het beneluxtraject gaan berijden?
want ik vind het nog wel eens van pas komen om de huidige benelux te nemen en zou wel eens willen weten wanneer dit niet meer kan^^
Op de eerste foto van de Fyra, met de 23 voor Luchtbal, kun je netjes vergelijken hoe hoog de nieuwe bruggen zullen worden.
Na die werken (2011-2012 ?) zullen de nieuwe bruggen even hoog liggen als de HSL brug rechts in beeld.
dentheo schreef:Op de eerste foto van de Fyra, met de 23 voor Luchtbal, kun je netjes vergelijken hoe hoog de nieuwe bruggen zullen worden.
Na die werken (2011-2012 ?) zullen de nieuwe bruggen even hoog liggen als de HSL brug rechts in beeld.
de andere brug is nu ook wel wat groter ook he naar boven toe
Waarschijnlijk zullen ze dat concept ook kopiëren ?
Dan liggen er drie dezelfde.
Ik vraag me wel af hoe ze die erin gaan krijgen, schuiven zoals de HSL brug ?
Is wel duidelijk waarom Lijn 12 Dam en Oost verliest voor enkele jaren, want de 27 zal de enige bruikbare brug gebruiken.
dentheo schreef:Waarschijnlijk zullen ze dat concept ook kopiëren ?
Dan liggen er drie dezelfde.
Ik vraag me wel af hoe ze die erin gaan krijgen, schuiven zoals de HSL brug ?
Is wel duidelijk waarom Lijn 12 Dam en Oost verliest voor enkele jaren, want de 27 zal de enige bruikbare brug gebruiken.
dentheo schreef:Op de eerste foto van de Fyra, met de 23 voor Luchtbal, kun je netjes vergelijken hoe hoog de nieuwe bruggen zullen worden.
Bij de aanleg van de nieuwe halte Luchtbal is de hoogteligging van alle perrons daar ook al op afgestemd. Aan de zuidzijde van de perrons liggen de (hellende) sporen van L12 en L27A nu een stuk hoger dan voor de twee oude bruggen nodig is.