Klik rechts en dan "uitvoeren als administrator" dan gaat het wel.Robin schreef:bij het installeren van Version 1.1 of Antwerpen Brussel moet je nadien het bestand installme.bat draaien. In dit klein venster geeft die overal 'toegang geweiged'. Is dit normaal?
MSTS
Re: MSTS
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Na lang zoeken is het dan toch gelukt, het was niet alleen die ene optie dat ik moest afzettenDarko schreef:Ge moet de alleen-lezen van de map trainsimulator en alle onderliggende bestanden en mappen afhalensncf-sncb schreef:Even de map van Train Simulator administrator rechten geven.
En ja, windows Vista en 7 is vreselijk op dat soort dingen inderdaad.

- trainfreak
Hier werkt alles zoals het zou moeten werken.sncf-sncb schreef:Normaalgezien wel? Op windows 7 gaat het normaal ook, maar op de een of andere manier kan ik mijn rem niet aantrekken als ik MSTS probeer op mijn laptop.
Ik heb het getest op windows 7 home premium.
Wat moet je juist doen om antwerpen-brussel te doen werken? bij mij gaat het nog steeds niet, ook windows 7Robin schreef:Na lang zoeken is het dan toch gelukt, het was niet alleen die ene optie dat ik moest afzettenDarko schreef:Ge moet de alleen-lezen van de map trainsimulator en alle onderliggende bestanden en mappen afhalensncf-sncb schreef:Even de map van Train Simulator administrator rechten geven.
En ja, windows Vista en 7 is vreselijk op dat soort dingen inderdaad.

Voor de MSTS'ers onder ons, vandaag zijn twee nieuwe routes uitgekomen:
-Roma - Napoli via Formia, via Cassino & via AV
-Marseille St. Charles - Bordeaux St. Jean (Transversale Sud V4)
Beide routes zijn echt geweldig mooi en meer dan de moeite waard!
-Roma - Napoli via Formia, via Cassino & via AV
-Marseille St. Charles - Bordeaux St. Jean (Transversale Sud V4)
Beide routes zijn echt geweldig mooi en meer dan de moeite waard!

Hoi
Heb msts ook nog es bovengehaald en geïnstalleerd op windows7. Alles staat er inclusief de Antwerpen Brussel lijn. Maar ook ik heb de installme.bat problemen Ondertussen is de "alleen lezen" van de msts map al ontvinkt, en toch krijg ik bij het draaien van de installme.bat toegang geweigerd. Bij het draaien onder administrator vindt hij nog steeds geen bestanden. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Heb msts ook nog es bovengehaald en geïnstalleerd op windows7. Alles staat er inclusief de Antwerpen Brussel lijn. Maar ook ik heb de installme.bat problemen Ondertussen is de "alleen lezen" van de msts map al ontvinkt, en toch krijg ik bij het draaien van de installme.bat toegang geweigerd. Bij het draaien onder administrator vindt hij nog steeds geen bestanden. Heb ik iets over het hoofd gezien?