Fles schreef:Nou een "pakske" lijkt me wat overdreven. Hier wordt het met goede wil 2 cm
Oh trouwens: die 2 cm sneeuw maken het verschil tussen 200 en 900 km file op de snelwegen Treinen hadden geen last hoor
Hier in Reinland van 't zelfde pak een laken. Terwijl het hier eigenlijk normaal nooit sneeuwt. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik meer chaos had verwacht sinds er sinds zaterdag sneeuw ligt.
Grr sta ik in utrecht te koekeloeren omdat er een sneeuwvlok in gouda is.
En dan 's Middags was er een wisselstoring tussen Schiphol en A'dam, met +1 graad zat 'ie vast, inclusief ik. Volgens mij is't Belgpestdag vandaag in Nederland, net wanneer ik een rondje randstad moest maken. In A'dam CS lag er 2 uur geleden nog wat sneeuw, niet veel, maar genoeg om te genieten van een sprookjeslandschap.
Laatst gewijzigd door kika op 30 nov 2010, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze namiddag begon het met fijne poedersneeuw te Gent , omstreeks 17 u werd dit een echte blizzard !!!
En nergens strooidiensten !!!
Op een klein halfuurtje was de chaos compleet in volle spits , omstreeks 19 u viel er dan nog ijzel
We reden 3 u van Gent naar Ronse ( normaal 50 min ) , en we kwamen amper strooidiensten tegen , noch politie om het wat in goede banen te leiden !!!