Hallo,
Weet er dan iemand of de .5107 zich nog zal verplaatsen, waneer en naar waar? Want hij zit bij mij in de buurt blijkbaar, en als ik hem op foto zou kunnen zetten, laat ik die kans dus niet liggen.
Groeten,
Joris De Mol
Tommyken schreef:@greg .. ik gebruik hetzelfde als jou denk ik. Een 18-200mm sigmatje
Ah ik dacht het al dat hier die was aan de foto's te zien.
Ik heb spijtig genoeg nog geen 18-200mm lens. Normaal gezien zal ik er me eentje aanschaffen tijdens de komende weken.
Ben nog aan het twijfelen tussen de tameron 18-200mm of de sigma 18-200mm. Iedereen heeft wel een andere mening over die 2 lenzen, op den duur weet ik niet meer wat kiezen.
Shrek schreef:ze laten een zware trein over het nieuwe spoor rijden om te zien of het die druk wel aankan
stabilisatieritten, het woord zegt het zelf ritten doen om de stabiliteit van het spoor te vergroten, er voor zorgen dat rails dwarsliggers en ballast zodanig komen te liggen dat de voorziene snelheid nadien kan en mag bekomen worden, hetzij voor L 3, 300 km/u
Is er nu eigenlijk al ne datum vastgezet voor de opening van die lijn, bv voor lokaal verkeer naar luchtbal en noorderkempen enz?
En hoe zit het ondertussen met Antwerpen-Centraal? De laatste keer dat ik er was, maar dit is al eventjes geleden, was er op niveau 0 nog altijd niets te merken, laat staan op -1 en -2.