De voorbije dagen zij er tal van bovenleidingsbreuken en dergelijke geweest.
Met als gevolg veel vertragingen op bepaalde drukke lijnen zoals de L50A.
De boosdoender was door de enorme hitte en daarna regen.
In het station van Gent-Sint-Pieters waren bijna alle treinen richting kust vertraging, met als gevolgt, treinen die aansluitingen moesten verzekeren met de vertraagde treinen enzo.
Ook al liep het op communnitioneel (of hoe je dit schrijft) vlak een beetje minder was vind ik toch dat de NMBS zijn best heeft gedaan.
ik moet van Gent naar Oostende met de trein. en de ICA528 van 07:41 in FGSP had 15 min vertraging. Dinsdag was de ICA529 van 08:41 met een vertraging van ongeveer 25 min telaat vertrokken in FGSP. Ook de extra trein naar oostende van 08:27 had een vertraging van ongeveer een 25 tal minuten vertraging. ook woensdag had de ICA528 een vertraging van 25 minuten.
Op het perron hoorde ik alsmaar meer mensen klachen over de vertragingen. Het onderwerp van deze 3 dagen waren natuurlijk de breuk in de bovenleiding.
Ik vind dat infrabel hard heel hard zelfs zijn best heeft gedaan om alles terug in onder te brengen.
Daarom ook een dikke dikke dikke profitiat aan alle infrabelmedewerkers die deze klus in deze bizarre weersomstadigheden hebben opgelost.
Een vertraging van 30 minuten is toch niet veel???
Als je kijkt naar engeland, is ons land er veel beter op, want als er daar een trein in vertraging is, is het niet gelijk hier bij ons geen 5 minuten, maar wel een goeie dikke vette 4 uur soms.
De mensen zijn godsverwed en hebben alles en zitten al te zagen over 5 minuten vertraging.
daarom een oproep aan de mensen (ook jullie hier op het forum) wees redelijk en denkt eerst na voor je begind te zagen over het niet goed hangen van de bovenleiding (of zijn we allemaal zo achterlijk aan het worden)

Denkt eerst na hoe het zou kunnen komen dat dit gebeurt, hoe ze het gaan oplossen, wat gaat er gebeuren met het materieel dat daar staat.
Denkt daar eerst maar eens over na, voor je hier je beklacht doet.
Het is ook niet gemakkelijk voor het treinpersoneel die moeten omrijden, bijkomende stilstanden bijkrijgen, niet door kunnen, de getroffen trein waar ze geen airco niet meer werkt. Voor dat personeel is het ook in bizarre omstandigheden werken.
daarvoor ook een hele dikke profitiat daarvoor. deze mensen zijn tenslotten baas over hun trein, en het verwonderd mij dat de mensen toch mochten uitstappen uit de getroffen trein.
aan alle medewerkers (ook paljas krijgt hier ook een dikke profitiat, want ik kan best geloven dat het daar warm was boven aan de bovenleiding) een dikke profitiat.
Ik ben iemand die ge niet rap gaat horen klachen over een vertraging.
Ik hoop dat dit hier goed word opgenomen.
En voor derest slaapwel.