P-8005 Leuven - Oostende

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
HLD5531

P-8005 Leuven - Oostende

Bericht door HLD5531 »

Dinsdagavond 7 december 2010 is P-8005 Leuven - Oostende uitzonderlijk via de lijnen 89 en 66 (dus over Kortrijk) naar Brugge gereden in plaats van via lijn 50A over Gent. Kent iemand hier de reden van?
Beesty

Re: P-8005 Leuven - Oostende

Bericht door Beesty »

8004 zit er misschien voor iets tussen ..?
P8004: Huidige vertraging te wijten aan : Wijziging in het werkschema van het personeel, Druk treinverkeer
HLD5531

Bericht door HLD5531 »

8004 is nog voor 8005 aangekomen in Kortrijk, weliswaar met vertraging ook.
steved

Bericht door steved »

volgens de krant zou een wisselstoring in Brussel-Zuid (???) aan de basis gelegen hebben. In Railtime zijn extra stops in Denderleeuw, Zottegem,Oudenaarde en Kortrijk te zien. Wat ik me nu afvraag: na Denderleeuw kon men deze toch gewoon terug de 50A opgestuurd hebben??

gr, Steve
Kris G

Bericht door Kris G »

ik zat in trein erachter : wat een soep : blijkbaar software probleem : de computer had de rijpaden veranderd, ze hebben de reizigers voor Gent er in Zottegem afgehaald, aankondigingsborden in Denderleeuw gaven ook verkeerde info, ik heb er 2u30m over gedaan van Brussel-Centraal tot Munkzwalm (ik schat een kleine 60 km), geen leuke treinavond en 's morgens ook al met een dik half uur vertraging gearriveerd : trein in panne in Bockstael, alles over het tegenspoor :(
Bimmer

Bericht door Bimmer »

Een wisselstoring :lol: :lol: :lol: en daarom moet de trein langs de lijn 89 en 66 rijden om tot in Oostende te geraken en om daar om 65 minuten vertraging aan te komen. Liever de harde waarheid, dan zo'n goedkope uitvlucht. Ik weet niet wat er is geweest, maar een trein die door een wisselstoring volledig de verkeerde richting rijdt. De bestuurder moet de lijn kennen en het seinhuispersoneel moet de nodige maatregelen nemen. Ik geloof niets van de uitleg van Petit.
Plaats reactie