Niets? wat doen al die displays dan op de Desiro?Hobbes schreef:Misschien een apart onderwerp openen over de elektronische displays?
Sorry, maar dit heeft nu toch niets te maken met de Desiro's he.
NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Ik heb het over het al dan niet functioneren van de displays op de huidige M6'n en het CR materiaal.Steven schreef:Niets? wat doen al die displays dan op de Desiro?Hobbes schreef:Misschien een apart onderwerp openen over de elektronische displays?
Sorry, maar dit heeft nu toch niets te maken met de Desiro's he.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Ik vond dat het gesprek wel wat breder ging dan dat alleen, hier werd al zelfs gesproken over wat er te lezen viel in Leuven/Ottignies.Hobbes schreef:Ik heb het over het al dan niet functioneren van de displays op de huidige M6'n en het CR materiaal.Steven schreef:Niets? wat doen al die displays dan op de Desiro?Hobbes schreef:Misschien een apart onderwerp openen over de elektronische displays?
Sorry, maar dit heeft nu toch niets te maken met de Desiro's he.
Zolang het niet plots over koeien in de wei gaat men men niet gaan splitsen om te splitsen. Heb al genoeg onderwerpen gesplitst gezien die met de splitsing doodvallen.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Over displays en Desiro ML gesproken: is het aan de klant (NMBS in dit geval) om te vragen hoe dit systeem werkt? Tot nog toe werkten de Desiro's hun panelen goed qua locatieaanduiding (geen foute stopplaatsen), maar al enkele keren gezien dat het paneel zelf stuk was, en er geen duidelijke letters maar gewoon een gelige matrixgloed was. En voor de duidelijkheid mijn ervaring is met hun neefjes die in regio Koblenz-Keulen bollen.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Ik denk dat Siemens een aantal modellen in aanbieding heeft op technisch vlak maar dat uiteindelijk de nmbs zelf beslist wat de software allemaal moet kunnen dit is nu eenmaal de wens van de klant en niet van de fabrikant.kika schreef:Over displays en Desiro ML gesproken: is het aan de klant (NMBS in dit geval) om te vragen hoe dit systeem werkt? Tot nog toe werkten de Desiro's hun panelen goed qua locatieaanduiding (geen foute stopplaatsen), maar al enkele keren gezien dat het paneel zelf stuk was, en er geen duidelijke letters maar gewoon een gelige matrixgloed was. En voor de duidelijkheid mijn ervaring is met hun neefjes die in regio Koblenz-Keulen bollen.
-
- Berichten: 307
- Lid geworden op: 18 mar 2009, 05:53
- Locatie: Muizen
- Contacteer:
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
vandaag een desiro gespot in leuven, ik vind ze niet lelijk:-)
Fan van de 55'ers en de 18'ers!
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
http://users.telenet.be/eagleheartstori ... elkom.html
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Hoi
Dinsdag één in station Noorderkempen, vandaag op bundel Schijnpoort "003"
f
Dinsdag één in station Noorderkempen, vandaag op bundel Schijnpoort "003"
f
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Lag daarom Noorderkempen er een groot deel van de dag uit ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Waren de beide NDK-rammen niet defect ?dentheo schreef:Lag daarom Noorderkempen er een groot deel van de dag uit ?
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Dat word in Antwerpen-Centraal omgeroepen.HLE 2302 schreef:Waren de beide NDK-rammen niet defect ?dentheo schreef:Lag daarom Noorderkempen er een groot deel van de dag uit ?
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Hopelijk zijn de Desiro ML's beter bestand tegen de winter dan het SLT, tussen de 65% en 90% daarvan staat met defecten aan de kant...
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
In Antwerpen gaan er geruchten dat men met Desiro's de Noorderkempen wil gaan bedienen, aangezien de levering van de T18 niet schijnt te lukken.
Ik zie er wel de logica in, zeker met zo'n pendeldienst wat Antwerpen-Noorderkempen eigenlijk is.
Ik zie er wel de logica in, zeker met zo'n pendeldienst wat Antwerpen-Noorderkempen eigenlijk is.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Kunnen ze dan geen IC dienst opstarten BV enkel in de spits tot Brussel rijden, voordeel is dat ze 160km/h kunnen.Hobbes schreef:In Antwerpen gaan er geruchten dat men met Desiro's de Noorderkempen wil gaan bedienen, aangezien de levering van de T18 niet schijnt te lukken.
Ik zie er wel de logica in, zeker met zo'n pendeldienst wat Antwerpen-Noorderkempen eigenlijk is.
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
Hobbes schreef:In Antwerpen gaan er geruchten dat men met Desiro's de Noorderkempen wil gaan bedienen, aangezien de levering van de T18 niet schijnt te lukken.
Ik zie er wel de logica in, zeker met zo'n pendeldienst wat Antwerpen-Noorderkempen eigenlijk is.
Full ETCS op al die 350 stellen ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: NMBS bestelt 305 Desiro ML stellen bij Siemens
het zijn er 45 minder het zijn er 305 stellen.dentheo schreef:Hobbes schreef:In Antwerpen gaan er geruchten dat men met Desiro's de Noorderkempen wil gaan bedienen, aangezien de levering van de T18 niet schijnt te lukken.
Ik zie er wel de logica in, zeker met zo'n pendeldienst wat Antwerpen-Noorderkempen eigenlijk is.
Full ETCS op al die 350 stellen ?
Welke ETCS versie onmiddellijk actief zal zijn is nog een beetje koffiedik kijken zijn. Eerst zien dat we ze gekeurd krijgen.