wie

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
adminn

wie

Bericht door adminn »

was er drstrax zo leuk in fhs aan het spotten? :lol:
leuk die breaks die samen aankwamen
5307

Bericht door 5307 »

ik in ieder geval niet
ik woon in de andere kant van belgie :P
timv

wie

Bericht door timv »

Hoi.

Ik was daarstraks toen ik aan het wachten was op de L-trein naar Leuven in het station van Hasselt, de 2 BREAKS aan het fotograferen die samen aankwamen op spoor 5 & 6 in Hasselt. De IR-trein uit Flemalle-Haute had enkele minuten vertraging en kwam tergelijk aan samen met de IC-K uit Gent-Sint-Pieters, door de vertraging van de IR-trein uit Flemalle-Haute heb ik BREAK 314 & 341 uitzonderlijk naast elkaar kunnen fotograferen.
Wover

Bericht door Wover »

en mogen wij er ook van genieten? :P
timv

wie

Bericht door timv »

ik heb de foto proberen bij deze topic te zetten via de functie "add an attachment", maar toen ik de foto wilde uploade kreeg ik bovenaan op mijn scherm een foutmelding. Ik zal deze foto tonen zodra mijn nieuwe website online is.
Steven

Re: wie

Bericht door Steven »

timv schreef:ik heb de foto proberen bij deze topic te zetten via de functie "add an attachment", maar toen ik de foto wilde uploade kreeg ik bovenaan op mijn scherm een foutmelding. Ik zal deze foto tonen zodra mijn nieuwe website online is.
is hij niet te groot (kijk naar aantal KB)
timv

Bericht door timv »

De foto is 44,7 KB ongeveer groot. Ik heb de foto nogmaals proberen up te loaden, maar ik krijg nog altijd een foutmelding bovenaan op mijn scherm
Schaap
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Schaap »

Probeer nu maar,
het upload limiet van 50mb was blijkbaar overschreden (space voor foto's dus)

Veel succes!

Mvg,
Ben
timv

Bericht door timv »

BREAK 314 verzekerde IR-trein 2932 Flemalle-Haute - Antwerpen-Centraal met 10 minuten vertraging en BREAK 341 de IC-trein 2209 Gent-Sint-Pieters - Genk.
5307

Bericht door 5307 »

srry ze, maar ik weet nie echt wat er zo speciaal is aan een frontfoto in op een plaats waar het stikt van de stationsoverkaping... ?

ok, ik ben ook zo begonnen, maar vond het maar niks, nu, na 1 jaar ben ik de lijnen van belgie aan het opzoeken

srry als het hard aankomt of als het niet zo is, maar is eigen mening :oops:
Wover

Bericht door Wover »

De 314 zijn linkse koplamp is kapot, da's toch speciaal :P
5307

Bericht door 5307 »

jah... da bedoel ik nie
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Wete wa , bekijk dan toch op zijn minst de nummers :P

314 en 341 :P Leuker had geweest als beide 314 of 341 had , konden we nog eens lachen :twisted:

En ja iedereen maakt wel eens een mindere foto , kzou niet weten waarom deze lelijker is dan andere :P

De 314 geeft weer wat de kleur was toen ze gerenoveerd waren en de 341 geeft de huidige (ramp)toestand weer van de kleurstelling!Ideale foto Tim :P Maar een goede raad , als ge nog eens een ideale schuilnaam verzint , dan moet je je echte naam wel niet op de foto's zetten he :P:P
Steven

Bericht door Steven »

meestal hebben foto's langs de lijn een deel minder aan storende elementen, voor de meeste spotters worden luifels dan ook ervaren als heeeeeeeeeeeeeeel storend :twisted:
adminn

Bericht door adminn »

had k maar een camera bij :( was wel een leuk zicht
Plaats reactie