Op welke spoorlijnen zijn volgende locomotieven nog te zien?
-
Op welke spoorlijnen zijn volgende locomotieven nog te zien?
Op welke spoorlijnen zijn volgende locomotieven nog te zien (met goederentreinen)?
-Reeks 55 en 62/63
-Reeks 77
-Reeks 23 en 26
-Reeks 55 en 62/63
-Reeks 77
-Reeks 23 en 26
Laatst gewijzigd door Treinenman op 31 dec 2010, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
De trein is altijd een beetje reizen.
Re: Op welke spoorlijnen zijn volgende locomotieven nog te z
De reeks 77/78 rijdt goederentreinen over L15 en L19.
Waar is den tijd dat Dlocs 51, 55, 62/63 zowel reizigers- als goederentreinen trok op deze 2 spoorlijnen...
Waar is den tijd dat Dlocs 51, 55, 62/63 zowel reizigers- als goederentreinen trok op deze 2 spoorlijnen...

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Reeks 77 is vooral te zien in de havens en ook o.a. op L59.

-
Reeks 23 en 26 heb je ook nog vaak op lijn 53 en 35, verder denk ik ook wel dat ze vaak te zien zijn op de goederenas Antwerpen-Zeebrugge
De 23 en 26 is ook vaak te zien op lijn 50 met goederentreinen van en naar Archellor mettal Gent
Voor een 62/63 zou ik Merelbeke aanraden, waar je ze ziet met werktreinen.
Enkele 55'en zie je meestal tussen Mechelen en Weerde met een trein voor de Diabolo-aansluiting.
Enkele 55'en zie je meestal tussen Mechelen en Weerde met een trein voor de Diabolo-aansluiting.
-
Op welke spoorlijnen kan je reeks 20 nog zien?
De trein is altijd een beetje reizen.
Heel vaak op Antwerpen-Zeebrugge (dus L59 en 50A) ook Zeebrugge-Genk en Antwerpen-Genk.Treinenman schreef:Op welke spoorlijnen kan je reeks 20 nog zien?
Ze rijden ook hun laatste weken op de Ardennen-lijn. Dus als je ze nog eens wilt zien voor een INT moet je je haasten

De welke komen erna?Shrek schreef:Heel vaak op Antwerpen-Zeebrugge (dus L59 en 50A) ook Zeebrugge-Genk en Antwerpen-Genk.Treinenman schreef:Op welke spoorlijnen kan je reeks 20 nog zien?
Ze rijden ook hun laatste weken op de Ardennen-lijn. Dus als je ze nog eens wilt zien voor een INT moet je je haasten
Op lijn 50 zijn de 20's ook veel te zien met kalktreinen uit Jemelle
Ik zie er regelmatig (bijna elke dag lijkt me, maar zo goed hou ik het niet bij) nog wel een op L53 in Wilsele. Gewoonlijk passeert die tussen 9 en 10u richting Leuven en komt die ergens in de loop van de dag terug, gewoonlijk ook met een ander type vracht.Treinenman schreef:Op welke spoorlijnen kan je reeks 20 nog zien?
Spoorse groeten,
Davy Ickx
Davy Ickx
Wanneer zal het gedaan zijn met de 20'ers op de Ardennenlijn?