Ligt het aan mij of staat die 454 hoger dan een andere AM96?
Of is het omdat er een paar onderdelen aan de onderkant mankeren?
Dit zijn speciale werkbogies. Dit werkt gemakelijker voor mensen die onderaan moeten werken vanuit de put of laag aan de onderkant van het rijtuig. Enkel bij langdurige werken word dit gedaan of als er bogies in voorraad hebben denk ik
Hallo,
Wat heeft de 454 meegemaakt? Dat was toch niet die die daar in Mons in den decor gevlogen is? Die was er dacht ik erger aan toe...
Groeten,
Joris De Mol
Idd 454 had die ongeval in Bergen.
De 2 anderen delen van die MS waren zo zwaar beschadigen en (denk ik) ter plaats geslopen.
Zie daar http://www.lalibre.be/actu/belgique/art ... lesse.html
een foto van de anderen sturpost wagen.
You can sign up for an excursion to CW Mechelen on the 17th of February, organised by TreinTramBus, an organisation representing the Flemish users of public transport. Additional information (in Dutch): LINK.
Molenbruch Y. schreef:You can sign up for an excursion to CW Mechelen on the 17th of February, organised by TreinTramBus, an organisation representing the Flemish users of public transport. Additional information (in Dutch): LINK.
Halo,
Ik wou graag deelnemen maar het aantal bezoekers is beperkt aan 2 maal 25 mensen.
Ik heb gebelt vandaag en er was al geen plaats beschikbaar. Jammer.
For Adrian, these is no place anymore for that visit. It is during the week and the numbers of visitors was limited... 25 in the morning and 25 in the afternoon...
Molenbruch Y. schreef:You can sign up for an excursion to CW Mechelen on the 17th of February, organised by TreinTramBus, an organisation representing the Flemish users of public transport. Additional information (in Dutch): LINK.