Vrijdag waren er een aantal IRn treinen die met I6 rijtuigen werden gereden, ondermeer de IRn trein Antwerpen - Brussel-Noord (A:16u47) -> Herne -> Geraadsbergen (P-trein).
Er waren 4 1ste klasserijtuigen aan de trein, zal vanaf Brussel-Zuid wel als sardienen in een doosje geweest zijn.
Duikbril AM86 schreef:Vrijdag waren er een aantal IRn treinen die met I6 rijtuigen werden gereden, ondermeer de IRn trein Antwerpen - Brussel-Noord (A:16u47) -> Herne -> Geraadsbergen (P-trein).
Er waren 4 1ste klasserijtuigen aan de trein, zal vanaf Brussel-Zuid wel als sardienen in een doosje geweest zijn.
Dat is de stam die eerder voor de Benelux werd gebruikt. Normaal zijn 2 van de 4 rijtuigen gedeklasseerd.
Ter info: dit zijn geen aangepaste I6/I10-rijtuigen voor het rijden over de HSL. Het bericht hoort thuis bij de gewijzigde samenstellingen.
Gisteren zag ik in Leuven in de IC trein van 11u37 een I6 rijtuig 1ste klasse.Ook zag ik gisteren in Brussel Centraal in de vertraagde IC A van 12u00 twee I10 rijtuigen tweede klasse.Deze trein reed naar Eupen.
Lukas
Leve HLR 73,74 EN 82!!
Leve de M6 rijtuigen!! De TRAXX is de MAX !!
LEVE HLD 62+63 En de HLD 52,53 EN 54!! LEVE DE DESIRO!!
Zou het kunnen dat de aangepaste I-rijtuigen terug uit de IC A / IC O zijn genomen? (Infrabel gaat niet akkoord met de verklaring dat de ontsporing in Pepinster enkel te wijten is aan de wissel?)
Terminus schreef:Zou het kunnen dat de aangepaste I-rijtuigen terug uit de IC A / IC O zijn genomen? (Infrabel gaat niet akkoord met de verklaring dat de ontsporing in Pepinster enkel te wijten is aan de wissel?)
Terminus schreef:Zou het kunnen dat de aangepaste I-rijtuigen terug uit de IC A / IC O zijn genomen? (Infrabel gaat niet akkoord met de verklaring dat de ontsporing in Pepinster enkel te wijten is aan de wissel?)