Hoi,
Ik zou voor mijn toekomstige job dagelijks op de luchthaven van Brussel moeten zijn. Heeft iemand een idee wanneer deze verbinding in gebruik zal genomen worden?
Groeten
Jan
Rechtstreekse verbinding Antwerpen-Luchthaven Brussel
Re: Rechtstreekse verbinding Antwerpen-Luchthaven Brussel
Ik neem aan dat je de noordelijke tak bedoelt, naar/uit Mechelen. Die zou af moeten zijn voor de dienstregeling van 2013. Tot zolang zal je ofwel moeten overstappen in Brussel-Noord, ofwel in Vilvoorde moeten overstappen op een bus.
Infrabel hoopt de nieuwe lijn Mechelen - Luchthaven in juni 2012 klaar te hebben voor de spoorwegondernemingen.
Tot die tijd wordt het inderdaad de combinatie van trein en een van de ontelbare START-bussen.
Airportshuttle vanuit Antwerpen is waarschijnlijk wat te duur om iedere dag te gebruiken.
Tot die tijd wordt het inderdaad de combinatie van trein en een van de ontelbare START-bussen.
Airportshuttle vanuit Antwerpen is waarschijnlijk wat te duur om iedere dag te gebruiken.
Je bent iets optimistischer dan ik, FLV-FGSP. 

Ja, mss heb ik wel te veel vertrouwen in je werkgevergroentje schreef:Je bent iets optimistischer dan ik, FLV-FGSP.

-
Ikzelf zo voorstellen om in Vilvoorde over te stappen op lijn 820,821,683,282 naar de luchthaven is denk ik iets sneller dan over te stappen in Brussel-Noord en dan nog is te moeten wachten op een trein dat tot de luchthaven rijdt 

dat is zeker ook een oplossing die weinig mensen kennen, je hebt in Vilvoorde op die manier om de 5 min een bus die naar de luchthaven gaat als ik me niet vergis.
-
Inderdaad, dit is dan wel tijdens de spitsuren, overdag heb je er een om de 10-15 minuten, maar dat is ook al een goede frequentie vind ikSteven schreef:dat is zeker ook een oplossing die weinig mensen kennen, je hebt in Vilvoorde op die manier om de 5 min een bus die naar de luchthaven gaat als ik me niet vergis.