Op jacht naar MS96 (deense neus) 484
Op jacht naar MS96 (deense neus) 484
Ik wil zo veel mogelijk foto's ontvangen van nummer 484. Met fotocamera in de aanslag gaan we op zoek naar de laatste trein waar mijn oom mee gereden heeft! Greetz, Brent.
Re: Op jacht naar MS96 (deense neus) 484
Nou ja ik kom ook altijd nummer 483 of 485 tegen (ik heb nr 484 al gespot maar jammer genoeg had ik m'n fotocamera niet bij...Robin schreef:helaas heb ik wel de 485

Twee smaken 484 op een IC-C, close-up en naast de uitrustende 2139:
(foto's enkel voor eigen gebruik en niet voor publicatie!)

(foto's enkel voor eigen gebruik en niet voor publicatie!)

[quote="MIVB-reiziger"]Twee smaken 484 op een IC-C, close-up en naast de uitrustende 2139:
Mooi (op die foto's is hij precies al gebruikt als vliegenvanger
)
Mooi (op die foto's is hij precies al gebruikt als vliegenvanger

U let op de details.Jani schreef:De benen van de juffrouw erlangs mogen er ook zijn !

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hier is er nog een: IC936 Herstal - Lille op 22 april 2009 in Floreffe.

Met vriendelijke groet
overweg13
overweg13
't Is duidelijk ne gezonde jongenHLE 2302 schreef:U let op de details.Jani schreef:De benen van de juffrouw erlangs mogen er ook zijn !(de belangrijke details.
)

ja, ik zou een apart topic beginnen over foto's van treinen met mooie vrouwen, maar ik vrees dat dat uit de hand gaat lopen
.......maar ze zijn altijd welkom.

Ik ben ook wel pro...Jani schreef:ja, ik zou een apart topic beginnen over foto's van treinen met mooie vrouwen, maar ik vrees dat dat uit de hand gaat lopen![]()

Tijdens het autosalon staan er constant modellen/babes rond auto's en moto's te draaien, bij fietsen af en toe ook. Maar ik heb nog geen enkele dame op of rond een loc of treinstel gezien tijdens de treinbeurs in Berlijn...

Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
- Dieselfreak
Volledig mee eens!Jani schreef:De benen van de juffrouw erlangs mogen er ook zijn !

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Ik ben dan maar een nieuw topic begonnen, anders beginnen we te veel af te wijken.