Krantenartikels: wat is de ECHTE waarheid?

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Steven

Re: Krantenartikels: wat is de ECHTE waarheid?

Bericht door Steven »

er is maar 1 wit overweglicht en dat is dat van de overweg in kwestie, de koplampen kunnen knipperen maar noemen we geen knipperlicht (ze doen dit namelijk niet bestendig he).
Het ging over het al dan niet werken van de overweg in dit artikel dus daar is toch een witte lamp bij betrokken denk ik zo ;-)
Asterix

Bericht door Asterix »

Steven schreef:Het ging over het al dan niet werken van de overweg in dit artikel dus daar is toch een witte lamp bij betrokken denk ik zo ;-)
Dan vind ik de vraag "Waarom knippert het witte licht zo traag" minder terzake dan een vraag over de frontseinen in dat filmpje :)
LRDArdo

Bericht door LRDArdo »

Steven schreef:Het ging over het al dan niet werken van de overweg in dit artikel dus daar is toch een witte lamp bij betrokken denk ik zo ;-)
Juist, want als ik mij goed herinner was er ooit een uitspraak in een gelijkaardige zaak waarbij er letterlijk werd gezegd dat men pas de overweg mag betreden vanaf het moment dat het witte licht van de overweg brandt.

Wat de vraag betreft, ze was offtopic dus niemand was verplicht om erop in te gaan :wink:
en wie het wel deed, bedankt zo weten we dat ook alweer.
Plaats reactie