De Franse overweg daarentegen!

(het grootste gedeelte weggelaten.)Trainspotterke schreef:Met veel woede heb ik gisteren in HLN de lezersbrieven gelezen!
[/b]
Ze moeten dringend een HGBTF rubriek in de krant zetten ofzo, waar we alle technische zaken simpel voorstellene49memling schreef:(het grootste gedeelte weggelaten.)Trainspotterke schreef:Met veel woede heb ik gisteren in HLN de lezersbrieven gelezen!
[/b]
Aan lezersbrieven erger ik mij al jaren niet meer.
Integendeel, ik vind het uiterst grappig goed dat mensen met verstand van niks toch maar in de pen kruipen.
Ik herinner mij een ongeval op een overweg met een trekenduw stel, locomotief aan staart. De zichzelf waarschijnlijk heel intelligent vindende schrijver zei toen dat het totaal onverantwoord is dat de locomotief achteraan staat, zo heeft de machinist toch geen zicht op de sporen.
Soms, heel soms, staan er heel relevante zaken in, maar meestal, HOHOHO!
geen commentaar op dit na, 100% juist ook vanuit mijn standpunt en dat is een ander (als bestuurder)e49memling schreef:Ik werk al tientallen jaren bij de spoorwegen.
Door de job die ik doe, heb ik rechtstreeks te maken met alle onregelmatigheden en problemen die zich stellen.
Een slechte plaats dus om een totaal vertekend (negatief) beeld te krijgen over de kwaliteit van ons spoorwegbedrijf.
Maar toch, ik zeg: we zijn niet slecht bezig, helemaal niet.
Beter kan altijd, en kritiek geven ook.
En ik blijf er bij: spoorweg is het absoluut beste vervoersysteem op kort en middellange afstanden.