Gisteren eens even naar Merelbeke geweest om een frisse neus te halen. Heb wat foto's genomen (grotendeels vanuit het station).
Ik dacht dat er van de reeks 57 slechts 5 stuks waren (5701-5705). Echter zag ik daar de witte 5707 staan met de 5705 achter hem.
Ook had ik geluk dat die 7794 moest opgestart worden net op het moment dat ik daar was. Vandaar de rookpluim en hebben we dat ook eens meegemaakt! Ik vermoed dat die 7794 2 tankwagens met diesel zal gelost hebben.
Hopelijk vinden jullie de foto's wat aanvaardbaar voor een superamateur zoals ik met mijn compacte camera
Dan was dat M4 rijtuig allicht via een goederentrein mee geweest naar de wagenwerkplaats, is geen uitzondering, komt geregeld voor. Ga maar is kijken naar de treinen die Antwerpen Noord binnen rijden.
Steven schreef:Dan was dat M4 rijtuig allicht via een goederentrein mee geweest naar de wagenwerkplaats, is geen uitzondering, komt geregeld voor. Ga maar is kijken naar de treinen die Antwerpen Noord binnen rijden.
Inderdaad, heb dit ook al met andere wagons gezien (M6 bv).
Steven, kan jij zeggen met zekerheid zeggen of die 7794 aan een tankstation voor de diesels staat? Ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van omdat ik dit nog nooit gezien heb.