MS86 - Duikbril

Voorlopige place-holder voor topics tot deze in de juiste categorie geplaatst zijn. Hier geen nieuwe topics openen!
Plaats reactie
Merijn

MS86 - Duikbril

Bericht door Merijn »

Volgens een treinmagazine (ODB als ik me niet vergis) zou begin 2011 een eerste duikbril met vernieuwde kleuren (dus niet meer bordeaux) op het net verschijnen...is deze al buiten de werkplaats nu? Ik ben wel nieuwsgierig om te zien of dit waar is en indien ja, hoe dit eruit ziet.
doggys2
Contacteer:

Re: MS86 - Duikbril

Bericht door doggys2 »

Wat zullen de nieuwe kleuren dan zijn? Zoals de Breaks of komt er wat variatie in de kleurstelling?
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.

www.photofinish.be
treop

Bericht door treop »

denk nie dat die morgen al zal te zien zijn op het net. staat nog zo goed al kaal in de werkplaats. staat ook nog in de oude kleuren zonder ramen.
LRDArdo

Bericht door LRDArdo »

Het wordt dus een race tussen 'de varkensneus' of 'de duikbril' en als ik het goed voor heb staat de AM75 voorop die staat al in grondkleur :lol:
Darko

Bericht door Darko »

volgens dat ik hoorde is de prioriteit de duikbril.. nujah zeg niet dat men het mij juist heeft verteld.. maar zeg maar wat ik hoorde
Robin

Bericht door Robin »

het zal meer begin 2012 worden denk ik ;).
de kleuren worden inderdaad zoals de nieuwe break en M5
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AM'er

Bericht door AM'er »

Als de duikbrillen herspoten worden, gaat het bordeaux definitief gepasseerd zijn.
Jammer, zo'n mooie kleurstelling...
Stef

Bericht door Stef »

Inderdaad en voor die duikbrillen is het toch nog niet echt nodig? Die zien er nog heel goed uit, vind ik!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Dieselfreak

Bericht door Dieselfreak »

Stef schreef:Inderdaad en voor die duikbrillen is het toch nog niet echt nodig? Die zien er nog heel goed uit, vind ik!
Volledig mee eens, die zijn bijlange niet tot op de draad versleten, ik vind dat soort trein toch echt in het rood het best tot zijn recht komen! Afijn, alle duikbrillen in het wit is zeker nog niet voor morgen.
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Plaats reactie