Foto's van Darko

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Plaats reactie
Darko

Foto's van Darko

Bericht door Darko »

Hallo allemaal.. Ik heb me voorlopig alleen nog maar bezig gehouden met foto's vanuit leuven. Maar in het verlof ga ik er natuurlijk meer werk van maken. Al zoek ik nog intressante plekjes in de buurt van tienen/leuven. Kan iemand me daarmee helpen?

alvast enkele foto's: Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Dit is slechts een greep..
De 2 volledige albums kun je terugvinden op:
album 1
album 2
Gerard

Re: Foto's van Darko

Bericht door Gerard »

Prachtig die 1e :!:
Darko

Bericht door Darko »

Gerard schreef:Prachtig die 1e :!:
jep 2 oudjes bij mekaar :D

de HLD voor werken aan het perron en de 23 in nen P-trein (hier wel einde dienst)
Darko

Bericht door Darko »

en ik ben vandaag nog eens geweest.. wel weinig goeie foto's kunnen schieten door het slechte weer :s
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding en de rest van de foto's staan in mijn album
Darko

Bericht door Darko »

Tis al lang geleden dat ik er nog postte hier dus:
Afbeelding Afbeelding De zon stond niet altijd even goed ;)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding:p

De rest in mijn album
Shrek

Bericht door Shrek »

op http://maps.google.be/?ie=UTF8&hq=&ll=5 ... 2&t=h&z=18 kan je goede foto's maken :wink:

Probeer misschien in het vervolg minder in het donker te fotograferen, jouw fototoestel is daar blijkbaar niet zo geschikt voor :wink:
Darko

Bericht door Darko »

Shrek schreef:op http://maps.google.be/?ie=UTF8&hq=&ll=5 ... 2&t=h&z=18 kan je goede foto's maken :wink:

Probeer misschien in het vervolg minder in het donker te fotograferen, jouw fototoestel is daar blijkbaar niet zo geschikt voor :wink:
Was mijn fout die ik pas achteraf merkte.. Stond nog ingesteld op daglicht..
Plaats reactie