Wat is eigenlijk het verschil tussen die witte en die blauwe I6'en? (Voor zover ik weet zijn dat ook I6'en)
Dat zijn rijtuigen van het type I6 Bc, oftewel ligrijtuigen.
Op deze foto staan geen i6bc rijtuigen maar SBB rijtuigen. Doch deze zijn geen eurofima rijtuigen zover ik weet (al deed de SBB wel mee met de aankoop indertijd).
Dat weet ik, maar ik denk dat de vraag van Dieselfreak niet rechtstreeks op deze foto betrekking had. Hij vroeg gewoon wat het verschil is tussen een I6 in grijze en blauwe livrei.
Robin schreef:
De toelating is altijd handig, is een klein moeite voor een mailtje te sturen en vriendelijk te vragen .
Heb er ook 1 gekregen voor een gans jaar
ik heb dat vriendelijk gevraagd voor 1 jaar maar ze wouden enkel voor 1 dag geven
Robin schreef:
De toelating is altijd handig, is een klein moeite voor een mailtje te sturen en vriendelijk te vragen .
ik heb dat vriendelijk gevraagd voor 1 jaar maar ze wouden enkel voor 1 dag geven
Robin schreef:
kan mss zijn omdat ik bij de NMBS werk natuurlijk
Ik had er vorig jaar ook 1 voor een heel jaar.. en toen werkte ik er nog niet