77ers niet meer in Duitsland
77ers niet meer in Duitsland
Vandaag gelezen sinds "December 2010" mogen de 77 er diesels niet meer in Duitsland.
NMBS logistics zal dan wel Traxxen moeten blijven huren.....
NMBS logistics zal dan wel Traxxen moeten blijven huren.....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Die traxxen zijn er toch voor lange termijn hoordentheo schreef:Vandaag gelezen sinds "December 2010" mogen de 77 er diesels niet meer in Duitsland.
NMBS logistics zal dan wel Traxxen moeten blijven huren.....

Re: 77ers niet meer in Duitsland
Ik kan me wel enkele redenen inbeelden:
- 77/78 zijn eerder rangeerdiesels en geen echte baandiesels zoals class66
- Ze hebben veel minder 'force' dan de traxx'en
- ...
- 77/78 zijn eerder rangeerdiesels en geen echte baandiesels zoals class66
- Ze hebben veel minder 'force' dan de traxx'en
- ...
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Er is een verschil tussen "niet meer mogen" en "niet inzetten omdat makkelijker iets anders in te zetten"
Vooral wanneer een Traxx kapot is: in het eerste geval heb je een probleem, in het tweede geval kun je de 77'ers inzetten.
Vooral wanneer een Traxx kapot is: in het eerste geval heb je een probleem, in het tweede geval kun je de 77'ers inzetten.
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Je vergeet het belangrijkste: traxxen zijn veel goedkoper per kilometermelle schreef:Ik kan me wel enkele redenen inbeelden:
- 77/78 zijn eerder rangeerdiesels en geen echte baandiesels zoals class66
- Ze hebben veel minder 'force' dan de traxx'en
- ...

Re: 77ers niet meer in Duitsland
Hierover kan ik geen uitspraken doen want ik zou 'begot' niet weten hoeveel een traxx of een 77/78 kost per kilometerShrek schreef:Je vergeet het belangrijkste: traxxen zijn veel goedkoper per kilometermelle schreef:Ik kan me wel enkele redenen inbeelden:
- 77/78 zijn eerder rangeerdiesels en geen echte baandiesels zoals class66
- Ze hebben veel minder 'force' dan de traxx'en
- ...

Re: 77ers niet meer in Duitsland
Zoals ik het begreep uit het Engelse tijdschrift "mag" het niet meer .
De toelating in Duitsland zal dus niet meer geldig zijn....
Papiertjes dus waarschijnlijk niet verlengd.
De toelating in Duitsland zal dus niet meer geldig zijn....
Papiertjes dus waarschijnlijk niet verlengd.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Een tijdschrift is niet echt een bron.
Heb je die info ook vanuit INFRABEL of B-cargo of van de NMBS?
Heb je die info ook vanuit INFRABEL of B-cargo of van de NMBS?
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Natuurlijk niet maar CH is wel erg bekend als "ernstig" correspondent.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Volgens mij rijden ze er nog steeds,we hebben toch nog regelmatig gegevens van indusi te bekijken.
Re: 77ers niet meer in Duitsland
Het stond ook in óf RailMagazine óf de SJ van vorige maand. Met een uitgebreide beschrijving waarom. Ik kan het opzoeken als ik thuis ben.Mark7758 schreef:Een tijdschrift is niet echt een bron.
Heb je die info ook vanuit INFRABEL of B-cargo of van de NMBS?