Nieuwtjes van Oudjes (hld 5107 en 6238)

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
Tux

Bericht door Tux »

break-driver schreef:ik vind het eerlijk gezegd echt jammer dat ik geen 10 jaar geleden geboren ben. :? de HLD's in volle actie 8) nu, als je een diesel ziet, dan is het 9/10 een HLR77/78 :cry:

ook wel toffe bakjes, maar je ziet ze veel te veel. er is geen diversiteit meer.
ik had ze ook graag gezien gehad ipv die 41 :( gelukkig rijden ze hier nog vaak door :wink:
TBbart

Bericht door TBbart »

voila tis weg hoor...
vind heel die zever daarover wel ferm overdreven hoor...
me de velo kunde ook overreden worden en ge kunt ook van den trap vallen of u verstikken in u eten :roll:
maja, om de orde te herstellen heb ik dan maar de foto weg gedaan :wink:

om deze discutie te stoppen:

http://www.youtube.com/watch?v=5cmsLqVp1eo
Laatst gewijzigd door TBbart op 22 jun 2006, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

Bericht door Steven »

TBbart schreef:voila tis weg hoor...
vind heel die zever daarover wel ferm overdreven hoor...
me de velo kunde ook overreden worden en ge kunt ook van den trap vallen of u verstikken in u eten :roll:
maja, om de orde te herstellen heb ik dan maar de foto weg gedaan :wink:
ja maar het verschil zit hem in het feit dat je op die plaats officieel niet mag staan. In uw eten verslikken kan je niemand anders voor verantwoordelijk stellen dacht ik zo :roll: :lol: 8) 8)
TBbart

Bericht door TBbart »

daar heb je een punt... maar bij de spoorweg mag er veel niet en zelfs binnen de spoorweg spreekt de ene reglementering de andere tegen :roll:
Steven

Bericht door Steven »

TBbart schreef:daar heb je een punt... maar bij de spoorweg mag er veel niet en zelfs binnen de spoorweg spreekt de ene reglementering de andere tegen :roll:
da laatste ga ik ni op in omdat ik weet da je ergens gelijk hebt.
maar je snapt wat we willen zeggen. dit gezegd zijnde wil ik wel zeggen dat je prachtige foto's maakt hoor bart want dat was ik vergeten te zeggen denk ik! :oops:
TBbart

Bericht door TBbart »

lol, thx
Plaats reactie