SNIK Station Kalmthout verdwenen
SNIK Station Kalmthout verdwenen
Rail-Time kent station Kalmthout niet meer.....computers hebben ook hun "dagen " ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Re: SNIK Station Kalmthout verdwenen
Misschien is dat 1 van de maatregelen die men heeft ingevoerd om minder reizigers te hebben.
Station onbekend = geen reizigers = geen vertragingen.
Station onbekend = geen reizigers = geen vertragingen.
Alhoewel, vandaag zou alles op tijd moeten rijden, geen stop op Dam en Oost...
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Zo viel het mij laatst per toeval ook op dat je volgens de NMBS-site niet met de KeyCard van Antwerpen Centraal naar Antwerpen Dam kan reizen, maar wel omgekeerd... 

Railtime doet ook rare dingen op mijn traject Munkzwalm > Brussel-Centraal, vanaf een half uur of zo voor vertrek verdwijnt mijn trein op Railtime, als ik dan kijk vanuit Oudenaarde of Zottegem toont hij wel de goede trein(en)
We hebben hier toch enkele IT mensen zitten ???
Hoe kan het eigenlijk dat een station voor één dag uit Railtime verdwijnt ?
Daar zit toch wel een relationele database tussen, dus zat er iemand in die stationslijst te editen ofzo ?
Daar zit toch wel een relationele database tussen, dus zat er iemand in die stationslijst te editen ofzo ?
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Ja iemand zal eraan aan het prutsen zijn.. of er duikt een 'bug' op in hun scriptdentheo schreef:We hebben hier toch enkele IT mensen zitten ???
Als buitenstaander kan je er weinig zinvol over zeggen. Misschien heeft iemand een foutje gemaakt, niet direct opgemerkt en wordt dat maar 1x per dag geüpdate. Zonder te weten hoe zij werken kan je enkel speculeren.dentheo schreef:We hebben hier toch enkele IT mensen zitten ???