Dat was het dan weer voor vandaag, morgen opzoek naar een nieuwe locatie in het Gentse.
Iemand aanraders?
HLE 2010 staat onder de fotoStef schreef:Ik heb die 2x 77 met die HLE 20 ook zien rijden te Sint-Niklaas. Heb jij soms de nummer van die HLE 20? Is deze gedepaneerd geweest? Zou graag weten wat met deze loc aan de hand is, want het volgens mij moest normaal die 20'er de trein trekken.
Mooie foto's trouwens. Misschien kan je best je spot van de 23'er melden in het topic onder het subforum "normaalspoor binnenland".
den 20 is waarschijnlijk defect daardoor wordt deze trein door andere locs getrokken die op dat moment vrij zijn.Stef schreef:Ik heb die 2x 77 met die HLE 20 ook zien rijden te Sint-Niklaas. Heb jij soms de nummer van die HLE 20? Is deze gedepaneerd geweest? Zou graag weten wat met deze loc aan de hand is, want het volgens mij moest normaal die 20'er de trein trekken.
Mooie foto's trouwens. Misschien kan je best je spot van de 23'er melden in het topic onder het subforum "normaalspoor binnenland".
Sorry, daar heb ik over gekeken.Marschie schreef:HLE 2010 staat onder de fotoStef schreef:Ik heb die 2x 77 met die HLE 20 ook zien rijden te Sint-Niklaas. Heb jij soms de nummer van die HLE 20? Is deze gedepaneerd geweest? Zou graag weten wat met deze loc aan de hand is, want het volgens mij moest normaal die 20'er de trein trekken.
Mooie foto's trouwens. Misschien kan je best je spot van de 23'er melden in het topic onder het subforum "normaalspoor binnenland".![]()
De enige trein die op die plaats met HLE 13 en stuurstand I11 rijdt, is de IC A. Of ik moet compleet niet meer mee zijn. Maar dit is dan wel een hele korte versie, normaal zijn dit 12 wagons!melle schreef:Welke trein is dit?Marschie schreef:HLE 1302
De ICa met maar 6 rijtuigen ? Zal eerder een van de pikuurtreinen naar Oostende zijn ...Stef schreef:De enige trein die op die plaats met HLE 13 en stuurstand I11 rijdt, is de IC A. Of ik moet compleet niet meer mee zijn. Maar dit is dan wel een hele korte versie, normaal zijn dit 12 wagons!melle schreef:Welke trein is dit?Marschie schreef:
HLE 1302
Idd, die heb ik over het hoofd gezien. Ik zie vandaag veel over het hoofd, het word tijd om niet steeds naar boven te kijkenSteven schreef:Het is een P-trein die tussen Maastricht en Brussel eerst als ic-o rijdt. De enige rechtstreekse trein Maastricht Oostende maar wel met twee treinnummers in het boekje.
Nog een kleine opmerking: deze foto is toch niet 's morgens getrokken? Ik heb die trein met de HLE 2010 's avonds gezien als ik mij niet vergis. En die HLE 13 hangt achteraan, dus die rijdt dan richting Brussel? Of is het niet meer de standaard regel dat de loc lang binnenland hangt?Steven schreef:Het is een P-trein die tussen Maastricht en Brussel eerst als ic-o rijdt. De enige rechtstreekse trein Maastricht Oostende maar wel met twee treinnummers in het boekje.