Klopt, ik keek even niet goed! Bedankt voor de link.
Toch vreemd dat de weekendkaart niet op dezelfde pagina wordt vermeld waar ook de dagkaart staat...
In Moeskroen heb ik al Nederlands kan gesproken in het station en dat leverde geen problemen op (aankondigingen zijn er ook FR & NL; en Metro ook in de 2 talen). In Doornik zal het zelfs verboden zijn wegens eentalig gebied. In Kortrijk mag men eigenlijk ook geen Frans spreken op de trein naar Rijsel (tot in Moeskroen).
Vraagje: indien ik op een weekdag van Doornik naar Rijsel reis: einig idee hoeveel het kost voor een enkele reis? Op de Treinplanner vind je geen prijs en op andere sites moet je een heen- en terugreis kiezen. Of is een retourtje goedkoper dan een enkel reis?
martrein schreef:Vraagje: indien ik op een weekdag van Doornik naar Rijsel reis: einig idee hoeveel het kost voor een enkele reis? Op de Treinplanner vind je geen prijs en op andere sites moet je een heen- en terugreis kiezen. Of is een retourtje goedkoper dan een enkel reis?
Heb je al op www.b-europe.com gekeken? Daar kun je wel degelijk een prijs voor een enkele reis krijgen. Je moet dan wel expliciet "enkele reis" selecteren.