Voilà, dat bedoel ik juist. Nu heb je die kans nog...Dieselfreak schreef:Reden te meer om vandaag veel foto's daar te maken, nu het nog zonder wasdraad kan!
Foto's van Melle
Re: Foto's van Melle
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
-
Ten zuiden van het beruchte brugje van Gemmenich.Dirk Jumper schreef:Waar zijn de laatste mooie foto's gemaakt?
groetjes
Dirk
Sinds de bomenkap is dit een mooi fotopunt maar de natuur eist er stilaan terug zijn plaats op.
Mijn bijdrage;
De 2804 onderweg met een treintje richting Antwerpen/Zeebrugge
De 2823 onderweg met een goederentreintje richting Antwerpen/Zeebrugge
Probeersel van een sfeerfoto in tegenlicht.
Probeersel van een sfeerfoto in tegenlicht.
http://www.belgiumtrains.net/l24.html
http://www.belgiumtrains.net/l24.html
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Hallo,
Vandaag ben ik gaan fotograferen in Diest. Dit is echt ene hele leuke fotoplek en het was "maar 30 km" fietsen heen, en 30 terug...
Vandaag was toch wel een beetje speciaal, omdat het ongeveer een jaar geleden is dat ik echt ben beginnen fotograferen. Het was ook toen dat ik een Nikon D100 kreeg.
Deze is in fel tegenlicht getrokken, en is eigenlijk niet zo mooi.. Maar ik vond het wel leuk om nog eens 62'ers te zien!

Vandaag ben ik gaan fotograferen in Diest. Dit is echt ene hele leuke fotoplek en het was "maar 30 km" fietsen heen, en 30 terug...
Vandaag was toch wel een beetje speciaal, omdat het ongeveer een jaar geleden is dat ik echt ben beginnen fotograferen. Het was ook toen dat ik een Nikon D100 kreeg.

- Dieselfreak
De bestuurder wuift precies naar je!melle schreef:Deze is in fel tegenlicht getrokken, en is eigenlijk niet zo mooi.. Maar ik vond het wel leuk om nog eens 62'ers te zien!![]()

Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.
Zéér nice foto's, idd prachtige plaats.
zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Waar staat idd eigenlijk voorHLE 2302 schreef:Zéér nice foto's, idd prachtige plaats.
Inderdaad/indeed (Nederlands/Engels). (En tegelijkertijd bevestig ik dan maar dat het een mooie locatie is, jammer, maar begrijpelijk, dat je geen trapje meehad).Brent schreef:Waar staat idd eigenlijk voorHLE 2302 schreef:Zéér nice foto's, idd prachtige plaats.