Trenitalia die ook naar London wil?


Och ja het zou dan zorgen voor concurrentie zorgen voor de rit Parijs - London. Dan zou Eurostar vanaf dan altijd moeten concurreren.
ja, om 14:27 vertrekt die van 13:45, om 14:57 die van 14:15Het is dus goed mogelijk dat er straks ieder half uur een HST naar Brussel vertrekt vanuit Amsterdam
Dit geheel terzijde maar Trenitalia is er eerst in geslaagd de meeste bestaande internationale verbindingen met Italie te onderbreken of te degraderen en nu willen ze zelf naar het buitenland (niet enkel naar Londen overigens, maar een beetje naar overal).bobke schreef: Trenitalia die ook naar London wil?![]()
![]()
Klinkt logisch. Eerst alle concurrentie om zeep helpen om dan zelf op de markt te springen (=> Monopolie) ...EC 91 schreef:Dit geheel terzijde maar Trenitalia is er eerst in geslaagd de meeste bestaande internationale verbindingen met Italie te onderbreken of te degraderen en nu willen ze zelf naar het buitenland (niet enkel naar Londen overigens, maar een beetje naar overal).Een italiaanse trein buiten Italie: eerst zien dan geloven.
Thalys verdwijnen?juniorfotograaf schreef:Klinkt eerder als weinig concurentie op die HSL lijnen.
Thalys moet verdwijnen van de nederlandse sporen,maar dat gaat pas als die kruimeldief(Fyra echt rijd)en voorlopig doet die dat niet.
Testritten niet geteld,dus t rijd niet met passagiers.
De huidige treinen tussen Amsterdam en Roterdam zijn immers maar 186ers met opgeleukte rijtuigen,en zelfs dat geeft bij tijd en wijle al problemen,al was het alleen maar de prijs van een ticket om van Asd naar Rtd te reizen.
Kortom concurrentie ? ,waar ziet men die dan ?