Nu SLT weer redelijk allemaal gemaakt zijn en ingezet worden, is de behoefte naar mat'64 (ofwel: Plan V) verminderd. Ook worden er series die nu met SGMm/planY gereden worden onderandere SLT ingezet. SGMm is dan redelijk over. SGMm gaat dus op hun beurt weer het mat'64 vervangen:
6800: Stoptrein Roermond-Maastricht Randwijckhttp://somda.nl/forum/2078/Ontwikkelingen+Mat%2764/
pagina 36
ZJ3J:
Gedurende het lopende wijzigingsblad van februari wordt planmatig het aantal diensten van Mat.'64 teruggebracht: van 95 diensten nu, naar 85 per 14/3, 75 per 21/3, 65 per 28/3 en uiteindelijk 33 per het nieuwe wijzigingsblad van april.
De inzet vanaf april beperkt zich dan tot de series 6800, 6900, 5200/6400 en 12100. Het lijkt dus qua inzet een beetje op dezelfde wijze waarop de viertjes tot hun einde kwamen.
6900: Stoptrein Sittard-Heerlen
5200/6400: Stoptrein Tilburg Universiteit (was: Tilburg West)-Eindhoven, Eindhoven-Weert
12100: Stoptrein Roosendaal-Vlissingen
Bij het aantal diensten zijn de diensten op de Emmerlijn (3800 Sneltrein Zwolle-Emmen en 8000 Stoptrein Zwolle-Emmen) niet bijgeteld, daar rijden ze dus ook.
De serie 4400/9600 (Nijmegen-'sHertogenbosch, 'sHertogenbosch-Deurne(NL!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Voor de laatste opmerking over de"viertjes" gaat het over de laatste inzetten van plan T. Dat ging op ongeveer dezelfde wijze
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Let wel: het mat'64 wat nu in plaats van SLT ingezet wordt, is niet meegerekend met de 95 diensten van nu. Die treinstellen komen uit "de warme reserve".
DEUVM!