Daar liggen nu nog niet genoeg wissels voor: https://ecms.railaccess.be/DMS/ds/nl/11886605Joris schreef:Hallo,
En waarom niet meer treinen rondsturen via Brussel-West?
Luchthaven-West-Zuid(-Vorst of terug)
Groeten,
Joris De Mol
Dertig piekuurtreinen op de tocht
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
waar zie je een probleem?calabria schreef:Daar liggen nu nog niet genoeg wissels voor: https://ecms.railaccess.be/DMS/ds/nl/11886605Joris schreef:Hallo,
En waarom niet meer treinen rondsturen via Brussel-West?
Luchthaven-West-Zuid(-Vorst of terug)
Groeten,
Joris De Mol
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Dit geeft in ieder geval ook meer ruimte op lijn 36 zodat (hopelijk) de stoptreinen uit Leuven wat minder lang moeten wachten op de treinen uit de luchthaven.Mechanik schreef:dat is dus juist het punt ... treinen afschaffen in de hoop dat de spits daardoor beter gaat verlopen is UTOPIE, die maatregel heeft maar 1 bedoeling BESPAREN zonder dat het echt merkbaar is ... maar hun op jaarbasis wel VEEL centen bespaard ....
Re: Dertig piekuurtreinen op de tocht
Ik vind de aansluiting in Schaarbeek rampzalig voor een frequente dienst...rail s schreef:waar zie je een probleem?calabria schreef:Daar liggen nu nog niet genoeg wissels voor: https://ecms.railaccess.be/DMS/ds/nl/11886605Joris schreef:Hallo,
En waarom niet meer treinen rondsturen via Brussel-West?
Luchthaven-West-Zuid(-Vorst of terug)
Lijn 27 daarentegen is prachtig aangesloten.....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide