Van mijn kinderen heb ik een bon gekregen voor een weekabonnement van NMBS om eens goed rond te toeren in België.
Ik wil deze bon verzilveren tussen mei en juli a.s..
Nu heb ik een aantal stations en streken in gedachten maar had nog wat spotplaatsen in de buurt van die stations dus maximaal 15à 20 min. te voet van het betreffende station.
De stations Arlon, Ath, Dendermonde, Etterbeek,Hasselt, Leuven, Libramont, Mons, Nivelles,Tournai.
Ik weet dat het er veel zijn maar alle hulp is welkom.
week rondrit Belgie
- trainfreak
Re: week rondrit Belgie
Voor Dendermonde ken ik er niet direct, maar als je enkele uurtjes over hebt kom je misschien beter naar Schellebelle.
Daar passeert een deel van het goederenverkeer richting Muizen (over L53) en Denderleeuw (over L50).
Schellebelle ligt ongeveer een kwartiertje stoptreinen van Dendermonde.
Ik moet wel zeggen dat je wat geluk moet hebben; soms komt er 1 goederentrein per uur, soms rijden ze in blok achter elkaar.
Daar passeert een deel van het goederenverkeer richting Muizen (over L53) en Denderleeuw (over L50).
Schellebelle ligt ongeveer een kwartiertje stoptreinen van Dendermonde.
Ik moet wel zeggen dat je wat geluk moet hebben; soms komt er 1 goederentrein per uur, soms rijden ze in blok achter elkaar.
Re: week rondrit Belgie
Bedankt trainfreak, dit is al een goed uitvalspunt en ik wil inderdaad op elk punt een paar uurtjes spenderen en inderdaad de factor geluk speelt altijd wat goederenverkeer betreft.