De nieuwe loks reeks 18
-
Re: De nieuwe loks reeks 18
Waarschijnlijk blijven ze tot ze 1000km hebben gereden.
Heeft er al iemand foto's?
ik heb er een 70tal vanuit oostende. ze moeten inderdaad 1000km gereden hebben voor ze gebruikt kunnen worden.b-loc schreef:Waarschijnlijk blijven ze tot ze 1000km hebben gereden.
Vanaf volgende week komt er trouwens een circulatie bij en rijden er 2 relaties (ook 1 vanuit oostende naar welkenraedt en weer terug)
Ik heb een gesprek gehad met de man van siemens die de HLE18 vergezelde en een kleine toer en uitleg gekregen
Morgen zou het 1802 moeten zijnTreinen9880 schreef:Rijd de 1801 morgen ook of is het een ander nummer?
Darko schreef:ik heb er een 70tal vanuit oostende. ze moeten inderdaad 1000km gereden hebben voor ze gebruikt kunnen worden.b-loc schreef:Waarschijnlijk blijven ze tot ze 1000km hebben gereden.
Vanaf volgende week komt er trouwens een circulatie bij en rijden er 2 relaties (ook 1 vanuit oostende naar welkenraedt en weer terug)
Ik heb een gesprek gehad met de man van siemens die de HLE18 vergezelde en een kleine toer en uitleg gekregen
Ik ben 17,18 en 19 april aan de kust maar zijn er uren bekend van die tweede circulatie?
Ik heb even snel 10 foto's willekeurig geselecteerd en geupload. ik heb er 70 maar ik ben nog een week in oostende en zit dan online met een mobiele internetstick.. en daar 70 foto's door uploaden vergt beetje teveel van mijn 1gb die ik heb op een maand. De rest upload ik volgende week als ik weer thuis ben (en morgen ga ik nog eens terug voor wat meer foto's van de 02 dan).
de foto's vind je Hier
de foto's vind je Hier
Die uren van die 2e circulatie heb ik jammer genoeg niet neen. kan het altijd wel eens vragen ik ken paar bestuurders in FSD
Dat zou fantastisch zijn want ik zit in Blankenberge en ga dan op tijd naar Oostende of Zandvoorde.
Bedankt op voorhand.
Bedankt op voorhand.
Ik kan ook zeggen. deze relatie vanuit welkenraedt staat goed een uurtje in het station van oostende. ze wijken hem niet uit naar de bundelsdoggys2 schreef:Dat zou fantastisch zijn want ik zit in Blankenberge en ga dan op tijd naar Oostende of Zandvoorde.
Bedankt op voorhand.

Hoeveel keer moet die heen en weer voor die 1000km ?
Lukt dat op één dag ? Dan zou er elke dag één moeten komen uit Wilderath ....
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Dat kan geen probleem zijn, daar staan er een stuk of 60dentheo schreef:Hoeveel keer moet die heen en weer voor die 1000km ?

Staan die daar "dicht" bij den draad, ik ben daar overmorgen in de buurt.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
Vandaag was het spoor 2. en daar bleef hij altijd staandentheo schreef:Staan die daar "dicht" bij den draad, ik ben daar overmorgen in de buurt.
Neen hij stopt niet dacht ik. tzijn compleet lege ritten ook.b-loc schreef:Stopt deze ook in elk station waar de ICA stopt?