BENELUX
Re: BENELUX
Misschien zaten er wel een paar "proefkonijnen" in die van deur naar deur liepen om er eens aan te rukken ?
Daarna konden ze dan hun "fiat" geven.
Daarna konden ze dan hun "fiat" geven.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: BENELUX
De Apm-rijtuigen zijn dus niet aangepast voor die deursluiting TB0, en daardoor:
-Slechts 1 rijtuig 1ste klas
-Dat rijtuig staat aan het begin of einde van de stam
-de deuren aan het B-rijtuig wordt bewaakt door een balkonwacht
-de deuren aan de loc (of aan aan het einde) zijn afgesloten "defect"
-Slechts 1 rijtuig 1ste klas
-Dat rijtuig staat aan het begin of einde van de stam
-de deuren aan het B-rijtuig wordt bewaakt door een balkonwacht
-de deuren aan de loc (of aan aan het einde) zijn afgesloten "defect"
Re: BENELUX
Nu, de invoering van die rijtuigen in de Benelux- dienst gaat blijkbaar niet zonder slag of stoot.
Zullen die afgesloten deuren en andere "hulpmiddelen" geen problemen opleveren voor de afhandeling bij stations? Het is vaak een drukke trein. Of gaat het maar om enkele rijtuigen?
Groetjes,
Marianne
Zullen die afgesloten deuren en andere "hulpmiddelen" geen problemen opleveren voor de afhandeling bij stations? Het is vaak een drukke trein. Of gaat het maar om enkele rijtuigen?
Groetjes,
Marianne



Re: BENELUX
Het gaat om 1 rijtuig 1ste klasse langs 1 uiteinde dus weinig problemen daarover denk ik, zeker als je goed leest dat het dan telkens om de eerste of de laatste deur gaat.
Re: BENELUX
Beetje jammer dat er eerst proefrijden met reizigers voor nodig was om dat vast te stellen.MaartendeJ schreef:De Apm-rijtuigen zijn dus niet aangepast voor die deursluiting TB0, en daardoor:
-Slechts 1 rijtuig 1ste klas
-Dat rijtuig staat aan het begin of einde van de stam
-de deuren aan het B-rijtuig wordt bewaakt door een balkonwacht
-de deuren aan de loc (of aan aan het einde) zijn afgesloten "defect"
Krijgt dat ene A-rijtuig ne meteen de verbouwing voor rolstoelen en fietsen?
Groetjes,
Rian
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: BENELUX
Moet wel zijn want zaterdag was trein 9252 een gewone stam. Trein 9256 daarentegen was een ICM treinstel 4055 tussen Amsterdam en Roosendaal.
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: BENELUX
staat ook al in het topic "gewijzigde samenstellingen", maar ook hier:
De statische omzetter is vrijdag in trein 9252 te Amsterdam Centraal defect geraakt van het A-rijtuig. Kan wel even duren. Verwacht pas woensdag in dienst...
De statische omzetter is vrijdag in trein 9252 te Amsterdam Centraal defect geraakt van het A-rijtuig. Kan wel even duren. Verwacht pas woensdag in dienst...
Re: BENELUX
1. Het defect zijn van 1 rijtuig hoeft toch niet te betekenen dat de hele stam buiten dienst gaat?MaartendeJ schreef:staat ook al in het topic "gewijzigde samenstellingen", maar ook hier:
De statische omzetter is vrijdag in trein 9252 te Amsterdam Centraal defect geraakt van het A-rijtuig. Kan wel even duren. Verwacht pas woensdag in dienst...
2. Bovendien, er zijn toch 2 A-rijtuigen? Of zijn ze allebei defect?
Groetjes,
Rian
Re: BENELUX
1. Naar het schijnt hebben de B-rijtuigen ook een aantal gebreken, gewacht wordt op onderdelen uit Oostenrijk.
2. Volgens mij wordt één van de twee A-rijtuigen op dit moment verbouwd?
2. Volgens mij wordt één van de twee A-rijtuigen op dit moment verbouwd?
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23
Re: BENELUX
Rijdt nu in de 9252!!!MaartendeJ schreef:staat ook al in het topic "gewijzigde samenstellingen", maar ook hier:
De statische omzetter is vrijdag in trein 9252 te Amsterdam Centraal defect geraakt van het A-rijtuig. Kan wel even duren. Verwacht pas woensdag in dienst...
Trein 9216 reed vanochtend met een Prio-stam; 9220 met IRM (uit de 14500 (Spits-IC Enkhuizen-Amsterdam C)).
-
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 09 nov 2010, 19:23