stationsnaambordjes
Re: stationsnaambordjes
Volgens de lijst met stations die je terugkrijgt van de NS-API is de alternatieve naam voor Schiphol... *drumroll please*... Amsterdam Airport.Fles schreef:Met dit verschil, dat er NAAST Kloten ook een station Zürich Flughafen bestaat. Net als er NAAST Zaventem ook een station Brussel-Nationaal-Luchthaven bestaat. Daar gaat de vergelijking met Schiphol enigszins mank

Vanmiddag heeft er een historisch feit plaatsgevonden, En helemaal niemand heeft het gezien. Maar vanmiddag heb ik de allerlaatste 2 stations van België op de foto gezet. Nadat ik afgelopen weekend nog de broodnodige verbeteringen binnengehaald had op Marche-lez-Ecaussinnes, Ville-Pommeroeul en Froyennes, en EINDELIJK ook perronbordjes van Brussel Congres gescoord had, was uiteindelijk Simonis de sluitsteen.

Dank je Shrek
Mijn dank gaat overigens ook uit naar Trainfreak en Bordensteker, die een aandeel hadden in het vervolledigen van dit verhaal

Mijn dank gaat overigens ook uit naar Trainfreak en Bordensteker, die een aandeel hadden in het vervolledigen van dit verhaal

- trainfreak
Geen dank hoor, het weekend vorig jaar was inderdaad zeer tof!Fles schreef: Mijn dank gaat overigens ook uit naar Trainfreak en Bordensteker, die een aandeel hadden in het vervolledigen van dit verhaal

(Pssst, heb je Wanlin al?

- trainfreak
- trainfreak
Laat ik Fles nog eens gelukkig maken met een bordje dat 'ie nog niet heeft:
(Gevonden langs de overblijfselen van L86 Ronse-Leuze)