b-loc schreef:Prachtige foto's
Waarom staat den 1802 tegen de I11BDx?
Bedankt voor het compliment, ik had de 1802 ook nog van de andere kant willen fotograferen maar toen ik naar het einde van spoor 1 kwam was hij al vertrokken. Omdat op spoor 1 de trein naar Kortrijk stond te wachten was mijn zicht belemmerd en weet dus niet in welke samenstelling hij vertrokken is.
Zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden.
Daarnet rond 15.35u zag ik een paar M6-rijtuigen geduwd worden door een 18. Helaas was de trein me wat te vlug af zodat ik hem niet volledig heb kunnen zien. In elk geval minstens 2 M6 met een 18 in de rug.
Was dit misschien al een commerciële rit? Dan lijkt me IC 2236 (Genk-Gent, vertrek 15.24u in Leuven) in aanmerking te komen... Of was het een gewone testrit? Toevallig iemand info?
Alvast bedankt!
davyickx schreef:Daarnet rond 15.35u zag ik een paar M6-rijtuigen geduwd worden door een 18. Helaas was de trein me wat te vlug af zodat ik hem niet volledig heb kunnen zien. In elk geval minstens 2 M6 met een 18 in de rug.
Was dit misschien al een commerciële rit? Dan lijkt me IC 2236 (Genk-Gent, vertrek 15.24u in Leuven) in aanmerking te komen... Of was het een gewone testrit? Toevallig iemand info?
Alvast bedankt!
dit zijn testen
de 1ste commerciele ritten worden in de loop van mei gereden. en dat is een P-trein oostende - schaarbeek