Nederland uit het WK Voetbal

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Trainspotterke

Nederland uit het WK Voetbal

Bericht door Trainspotterke »

Jaja, de Hollanders liggen er uit! :lol: :P

Enkele reacties van onze noorderburen? :twisted: :P
Mark7758
Contacteer:

Bericht door Mark7758 »

Je Wilt een reactie.

GEWELDIG. Eindelijk RUST. (Dit had je niet verwacht??)
Treinen op tijd laten rijden is niet moeilijk.
Alleen die reizigers maken het zo lastig.
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

Boeiuh... :P
Het enige goede wat het WK heeft gebracht zijn de Albert Heijn WK-Wuppies :) Voor de rest kan het mij gestolen worden :roll:
Afbeelding O... Die bestonden al vóór het WK? Dan heeft het WK dus helemaal niets goeds gebracht :P
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

Beste Trainspotterke. Ga me nu niet vertellen dat je Nederland zit uit te lachen omdat ze er in de achtste finale zijn uitgetrapt. Maar kom op. Een voetbalkenner ziet wel dat Nederland een fantastisch voetbal team is. (Op enkele uit de verdediging na 8-) )!

Laten we dan alsjeblieft niet over Belgie spreken. Want daar gaat het tot mijn spijt helemaal niet goed. Zijn niet eens het WK binnen mogen komen.

En ik blijf erbij: Duitsland word Weltmeister :lol:
Miljaarde

Bericht door Miljaarde »

Met grote spijt in het hart heb ik gisteren gezien hoe Nederland eruit werd geknikkerd door de truken van Figo en Co. Het woord 'gehaaid' is een Hollandse uitvinding maar gisteren was daar enkel iets van te merken bij de Portugezen. Domme Nederlanders dacht ik na 90 minuten... wat eel erg not done is...
Wover

Bericht door Wover »

NSNMBS schreef:Beste Trainspotterke. Ga me nu niet vertellen dat je Nederland zit uit te lachen omdat ze er in de achtste finale zijn uitgetrapt. Maar kom op. Een voetbalkenner ziet wel dat Nederland een fantastisch voetbal team is. (Op enkele uit de verdediging na 8-) )!

Laten we dan alsjeblieft niet over Belgie spreken. Want daar gaat het tot mijn spijt helemaal niet goed. Zijn niet eens het WK binnen mogen komen.

En ik blijf erbij: Duitsland word Weltmeister :lol:
en vorige keer was het omgekeerd ;)

Maar wij hebben wel tegen Brazilië gespeeld, en dat was nog een erg verdienstelijke match, die we misschien zelfs gewonnen hadden, had die strafschop niet gefloten geweest.
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

als we zo gaanbeginnen gaan we liever kijken naar het WK van daarvoor (1998)

Wie kwam toen verder beste meneer wover? :D

En daarbij. Nederland had gisteren ook minimaal gelijk moeten maken. Portugezen zijn met geluk weggekomen...
Sander

Bericht door Sander »

Als je slecht en onsportief speelt, vind ik het meer dan terecht dat ze eruit liggen 8) .
phantom27

Bericht door phantom27 »

Kan er maar 1 ding van zeggen,als je meer presteerd dan is t resultaat groter.
Oranje heeft er naar mijn mening niet genoeg z'n best voor gedaan/gepresteerd,dat dit dus gebeurd(mede door toneelspeler figo)is dan het resultaat waar je t mee moet doen.
Jammer maar helaas,hopelijk volgende x beter. :wink:
Wat minder enthousiasme van onze belgische topic starter mag trouwens wel,zo geweldig presteerd team belgie ook niet altijd,die hebben ook nog al eens in het zelfde schuitje gezeten. :D
Met hete lucht valt niet te showen :!:
5941

Bericht door 5941 »

hallo
ik vind het jammer dat nederland uit ligt ze hebben een aantal goede spelers
Jonathan

Bericht door Jonathan »

16 gele kaarten en 4 rode kaarten in een match :roll: :roll:
1607

Bericht door 1607 »

Jonathan schreef:16 gele kaarten en 4 rode kaarten in een match :roll: :roll:
als je die combineerd bekom je oranje. :lol: :lol: :lol:
Bastiaan

Bericht door Bastiaan »

Neem jij nog maar een paar jaartjes schilderles :P
e49memling

Bericht door e49memling »

Blijkbaar is tegenwoodig de beste verdienste van een land, dat 11 van de inwoners (of geinporteerde inwoners) goed kunnen voetballen

:roll: :roll: :roll:
Steven

Bericht door Steven »

e49memling schreef:Blijkbaar is tegenwoodig de beste verdienste van een land, dat 11 van de inwoners (of geinporteerde inwoners) goed kunnen voetballen

:roll: :roll: :roll:
zijn da er geen 10? dien 11de blijft toch ma verdwaasd tussen die palen staan :twisted: :twisted: :twisted:
Plaats reactie