Hallo,
mijn grootouders hadden graag eens met Thalys gereden en willen daarom het eens uittesteen tussen Brussel en Luik.
Is het mogelijk voor hen deze rit online te boeken? Ik meen al te hebben teruggevonden dat het mogelijk is om mits toeslag op een 'gewoon' biljet met Thalys binnen België te reizen. Ik vind echter deze optie/mogelijkheid niet terug om dit online te boeken, en nog eens een toeslag betalen aan het internationaal loket voor 'servicekosten' lijkt mij ook weer een kost teveel.
Iemand een idee hoe ik dit seniorenbiljet + toeslag het best boek?
Bedankt!
Online boeken van Thalysreis binnen België mogelijk?
Re: Online boeken van Thalysreis binnen België mogelijk?
Ik zou hen gewoon een dagje Keulen cadeau doen
De nmbs heeft niet zo graag dat je voor Brussel-Luik de Thalys neemt, dus ik denk dat dat alleen via het loket gaat 

Of Aken, als je de prijs ietwat wil drukken. Met een beetje geluk is een retourtje Brussel - Aken online, op tijd geboekt enzovoort, zelfs goedkoper dan een Brussel-Luik aan het loket, inclusief toeslag. Ze kunnen dan nog altijd beslissen om in Luik af te stappen, al hebben ze dan natuurlijk niet de hogesnelheidslijn tussen Luik en Duitsland gehad. En de HSL tussen Brussel en Luik kunnen ze al doen met de IC-A en IC-O, ook al is de snelheid dan beperkt tot 200 km/h.Shrek schreef:Ik zou hen gewoon een dagje Keulen cadeau doenDe nmbs heeft niet zo graag dat je voor Brussel-Luik de Thalys neemt, dus ik denk dat dat alleen via het loket gaat
Volgens mij moet je geen balietoeslag betalen voor een binnenlandse Thalys-toeslag. De balietoeslag geldt immers voor internationale tickets.kimba schreef:mijn grootouders hadden graag eens met Thalys gereden en willen daarom het eens uittesteen tussen Brussel en Luik.
Is het mogelijk voor hen deze rit online te boeken? Ik meen al te hebben teruggevonden dat het mogelijk is om mits toeslag op een 'gewoon' biljet met Thalys binnen België te reizen. Ik vind echter deze optie/mogelijkheid niet terug om dit online te boeken, en nog eens een toeslag betalen aan het internationaal loket voor 'servicekosten' lijkt mij ook weer een kost teveel.
Groetjes,
Rian
Ik zou ineens de ICE tot München boeken vanaf € 39/enkele reist.Beste prijs per kilometer.