1. Utrecht Centraal, 12 mei 2011. AnsaldoBreda-schandvlek V250 getrokken door 2 diesellocs op weg naar misschien wel de Watergraafsmeer.

Ik moest in 2007 steeds de Øresundstog pakken om van KBH naar Malmö te komen. Nu op de terugweg trouwens weer, was ik niet zo blij mee. Het filmpje daarover laat ik achterwege in verband met mijn postrechtentreinbruno schreef:leuk verslag![]()
Voor de Citytunneln in Malmö klaar was reden er ook al X2000's naar Kopenhagen hoor, die maakten toen kop in Malmö.
Foto 6. Het is er dus echt wel hoor. Ik zit hier met hetzelfde probleem als groentje: je laat ons watertanden maar kunnen niet direct ook een uitstapje maken.Stef schreef:Het valt mij daar enorm op dat er nergens graffiti te bespeuren valt!
Whehe, ik voel me bijna schuldigkika schreef:Ik zit hier met hetzelfde probleem als groentje: je laat ons watertanden maar kunnen niet direct ook een uitstapje maken.
Die graffiti staat niet op de trein. Dat moet je hier eens proberen: 10 foto's maken zonder graffiti.kika schreef:Foto 6. Het is er dus echt wel hoor. Ik zit hier met hetzelfde probleem als groentje: je laat ons watertanden maar kunnen niet direct ook een uitstapje maken.Stef schreef:Het valt mij daar enorm op dat er nergens graffiti te bespeuren valt!