Train Royal

Ook voor fototechnieken, spotting, tips enz.
jumper

Bericht door jumper »

Steven schreef:
Trainspotterke schreef:Zit jij achter de stuurknuppel op de laatste foto, Steven?
Schoon met de cravate aan! :P

Kun je ons anders bij deze eens vertellen wat je allemaal geleerd hebt bij de lessen protocol? :lol:
idd op de laatste foto kan je, als je uw best doet, mij zien zitten. de lessen protocol moet ik nog krijgen hoor :-)
Al draagt de aap een gouden ring..

:twisted: :twisted:

Grapje haha Tis ne keer iets anders of met een klakske hé :)

nee kvind wel show ma kvind wel grappig dat ge speciaal een kostuum moet aandoen omdat madam es mee den trein reist :)

Daar zat geen ander volk op zeker buiten Béatrice en d'r gevolg?
Op zo'n rit zou den DUR echt es goe moeten uitvallen vind ik, dat ze es goe voelen in Brussel wa ge kunt voorhebben met die treeskes :)
ma kzie dat ze der vanachter nog nen backup aangeplakt hebben.
Ze wouden blijkbaar geen risico's nemen :p en met zo'n chauffeur kan er ook al weinig misgaan é.. :wink:
Steven

Bericht door Steven »

jumper schreef:
Steven schreef:
Trainspotterke schreef:Zit jij achter de stuurknuppel op de laatste foto, Steven?
Schoon met de cravate aan! :P

Kun je ons anders bij deze eens vertellen wat je allemaal geleerd hebt bij de lessen protocol? :lol:
idd op de laatste foto kan je, als je uw best doet, mij zien zitten. de lessen protocol moet ik nog krijgen hoor :-)
Al draagt de aap een gouden ring..

:twisted: :twisted:

Grapje haha Tis ne keer iets anders of met een klakske hé :)

nee kvind wel show ma kvind wel grappig dat ge speciaal een kostuum moet aandoen omdat madam es mee den trein reist :)

Daar zat geen ander volk op zeker buiten Béatrice en d'r gevolg?
Op zo'n rit zou den DUR echt es goe moeten uitvallen vind ik, dat ze es goe voelen in Brussel wa ge kunt voorhebben met die treeskes :)
ma kzie dat ze der vanachter nog nen backup aangeplakt hebben.
Ze wouden blijkbaar geen risico's nemen :p en met zo'n chauffeur kan er ook al weinig misgaan é.. :wink:
weinig volk, viel wel mee :-) 20 man spoorwegpersoneel (twee treinbestuurders,twee treinbegeleiders, verantwoordelijke van de charters, zonechef en adjunct zonechefs, technische controle rijtuigen, technische controle trein, coördinatie,securail,...) , security, catering en vertegenwoordiging van het hof en spoorwegen

om u maar duidelijk te maken wat er zoal komt bij kijken om een trein als die vlot te laten rijden
student

Bericht door student »

Op het moment zelf reed er een TOSCI, die doen namelijk de ere ritjes.

Steven zat op de achtersta lok. Zijn rol was tussenkomen als de boel in panne zou vallen.
Steven

Bericht door Steven »

student schreef:Op het moment zelf reed er een TOSCI, die doen namelijk de ere ritjes.

Steven zat op de achtersta lok. Zijn rol was tussenkomen als de boel in panne zou vallen.
niet noodzakelijk hoor die zijn er normaal bij maar hoe de taken verdeeld zijn hangt een beetje van tosci tot tosci af.
e49memling

Bericht door e49memling »

Steven schreef:
student schreef:Op het moment zelf reed er een TOSCI, die doen namelijk de ere ritjes.

niet noodzakelijk hoor die zijn er normaal bij maar hoe de taken verdeeld zijn hangt een beetje van tosci tot tosci af.
TOS?, JC?
snubber

Bericht door snubber »

e49memling schreef:
Steven schreef:

TOS?, JC?
IDD :roll: :lol: Moentjbolleken, zoals reeds gemeld
Plaats reactie