nieuw
is serieus wa opzoekwerk aan verbonden, dus als ik fout zou zijn is dat best mogelijk, maar met het uur van doorrit en een spoorboekje en materieel dat er aan verbonden is zou het normaal toch juist moeten zijn, de treinen waar ik totaal ni zeker van was heb ik blanco gelaten, en de stoptreintjes wijzen meestal zichzelf uit , daar op die lijn tochJonathan schreef:Worden P 7005 en P 7006 wel met M6'ssen gedaan

Ja, P 7005 wordt met I 10 gedaan, P 7006 wordt met M4's gedaan.Steven schreef:is serieus wa opzoekwerk aan verbonden, dus als ik fout zou zijn is dat best mogelijk, maar met het uur van doorrit en een spoorboekje en materieel dat er aan verbonden is zou het normaal toch juist moeten zijn, de treinen waar ik totaal ni zeker van was heb ik blanco gelaten, en de stoptreintjes wijzen meestal zichzelf uit , daar op die lijn tochJonathan schreef:Worden P 7005 en P 7006 wel met M6'ssen gedaan
zijt ge wel zeker? want da komt ni overeen met de uren en de volgorde waarom ik die dag die foto's genomen heb, vandaarJonathan schreef:Ja, P 7005 wordt met I 10 gedaan, P 7006 wordt met M4's gedaan.Steven schreef:is serieus wa opzoekwerk aan verbonden, dus als ik fout zou zijn is dat best mogelijk, maar met het uur van doorrit en een spoorboekje en materieel dat er aan verbonden is zou het normaal toch juist moeten zijn, de treinen waar ik totaal ni zeker van was heb ik blanco gelaten, en de stoptreintjes wijzen meestal zichzelf uit , daar op die lijn tochJonathan schreef:Worden P 7005 en P 7006 wel met M6'ssen gedaan

Ja, misschien wordt P 7005 dan met M4 gedaan en de 7006 met I10, ahoewel dat mij heel erg zou verwonderen.Steven schreef:zijt ge wel zeker? want da komt ni overeen met de uren en de volgorde waarom ik die dag die foto's genomen heb, vandaarJonathan schreef:Ja, P 7005 wordt met I 10 gedaan, P 7006 wordt met M4's gedaan.Steven schreef: is serieus wa opzoekwerk aan verbonden, dus als ik fout zou zijn is dat best mogelijk, maar met het uur van doorrit en een spoorboekje en materieel dat er aan verbonden is zou het normaal toch juist moeten zijn, de treinen waar ik totaal ni zeker van was heb ik blanco gelaten, en de stoptreintjes wijzen meestal zichzelf uit , daar op die lijn toch
Laatst gewijzigd door Jonathan op 29 jun 2006, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.