Als dat maar 1 dag is met zo'n dagkaartje zijn der geen sponsers nodig ehsncf-sncb schreef:Als je het dan doet, doe het dan ook meteen zó goed dat je ook sponsors e.d. hebt geregeld zoals in Nederland. Eerlijk gezegd lijkt me dit zelfs makkelijker te realiseren in België...treinbruno schreef:Zou het niet leuker zijn om allemaal met onze vrijkaart een soort race te doen door België ofzo?![]()
Opdelen in verschillende teams en dan zo snel mogelijk langs elke provinciehoofdstad passeren ofzo, of zo snel mogelijk elk type materieel nemen, ... iets in die aard
(iets zoals ooit in Nederland was, maar dan op 1 dag http://wiki.fok.nl/index.php/Rondjenederland)
Rondrit België in alle eerste klas van elk type trein
-
treinbruno
- Berichten: 2406
- Lid geworden op: 01 sep 2007, 20:38
- Locatie: Singapore
Re: Rondrit België in alle eerste klas van elk type trein

-
melle
Re: Rondrit België in alle eerste klas van elk type trein
IK heb mijn rondrit vandaag gedaan en heb er van genoten!
Ik heb echt wel geluk gehad met het materieel vandaag. Zoals bijvoorbeeld de L-trein tussen Luik en Marloie, die gereden werd met klassiekje 598 (of was het nu 599) met die speciale lage stoelen. Comfortabel waren ze zeker niet, maar het was wel geluk hebben. En de IC naar Namen werd gereden door een 27 met i6 en M4. Die eerste klas van de I6 was zaaaaaaaalig. Nog nooit heb ik in zo'n goede zetels gezeten in een trein!
Ik heb echt wel geluk gehad met het materieel vandaag. Zoals bijvoorbeeld de L-trein tussen Luik en Marloie, die gereden werd met klassiekje 598 (of was het nu 599) met die speciale lage stoelen. Comfortabel waren ze zeker niet, maar het was wel geluk hebben. En de IC naar Namen werd gereden door een 27 met i6 en M4. Die eerste klas van de I6 was zaaaaaaaalig. Nog nooit heb ik in zo'n goede zetels gezeten in een trein!
Re: Rondrit België in alle eerste klas van elk type trein
Ik heb ook in de 599 gezeten tussen Jemelle en Luik vandaag.melle schreef:IK heb mijn rondrit vandaag gedaan en heb er van genoten!![]()
Ik heb echt wel geluk gehad met het materieel vandaag. Zoals bijvoorbeeld de L-trein tussen Luik en Marloie, die gereden werd met klassiekje 598 (of was het nu 599) met die speciale lage stoelen. Comfortabel waren ze zeker niet, maar het was wel geluk hebben. En de IC naar Namen werd gereden door een 27 met i6 en M4. Die eerste klas van de I6 was zaaaaaaaalig. Nog nooit heb ik in zo'n goede zetels gezeten in een trein!
Tussen Aarlen en Jemelle zat ik ook in een I6 rijtuig. Van deze heb ik dan ook het meest genoten!
- Dieselfreak
- Berichten: 2114
- Lid geworden op: 09 jul 2006, 13:17
- Locatie: Deeltijds Zwevegem-Kortrijk, deeltijds Gent
Re: Rondrit België in alle eerste klas van elk type trein
Ik heb dinsdag mijn cadeaubiljet gebruikt. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om diverse onbemande haltes in Wallonië aan te doen. Mijn trip zag er zo uit:
- Kortrijk
Mechelen (rood klassiekje)
- Mechelen
Leuven (Break)
- Leuven
Archennes (rood klassiekje)
- Archennes
Ottignies (rood klassiekje)
- Ottignies
Namen (Deense Neus)
- Namen
Florée (rood klassiekje)
- Florée
Namen (wit klassiekje)
- Namen
Ottignies (Break)
- Ottignies
Tilly (rood klassiekje)
- Tilly
Villers-la-Ville (wit klassiekje)
- Villers-la-Ville
Ligny (rood klassiekje)
- Ligny
Ottignies (rood klassiekje)
- Ottignies
Brussel-Noord (Deense Neus)
- Brussel-Noord
Kortrijk (rood klassiekje)
Diverse keren dat ik in een rood klassiekje zat, maakte het overigens deel uit van een gemengde rood-witsamenstelling, onder meer Kortrijk - Mechelen, de 2 ritten op lijn 139 en de rit Brussel-Noord
Kortrijk.
- Kortrijk
- Mechelen
- Leuven
- Archennes
- Ottignies
- Namen
- Florée
- Namen
- Ottignies
- Tilly
- Villers-la-Ville
- Ligny
- Ottignies
- Brussel-Noord
Diverse keren dat ik in een rood klassiekje zat, maakte het overigens deel uit van een gemengde rood-witsamenstelling, onder meer Kortrijk - Mechelen, de 2 ritten op lijn 139 en de rit Brussel-Noord
Mijn netvliezen worden geprikkeld. Mijn hartslag gaat omhoog. Mijn bloed gaat sneller stromen. Iemand probeert me naar binnen te lokken.