God ziet u, hier vloekt men niet

Voor alle minder serieuze en/of niet-treingerelateerde zaken.
Plaats reactie
Trainspotterke

God ziet u, hier vloekt men niet

Bericht door Trainspotterke »

Woensdagvoormiddag ging ik wat foto's gaan nemen aan het viersporig traject te Oostkamp. De oogst was maar mager. In een half uur tijd had ik maar twee reizigerstreinen zien passeren, waarvan twee met tegenlicht zouden gefotografeerd worden.
Na een half uur krijg ik ineens telefoon via mijn GSM. Op het moment dat ik sta te telefoneren, zie ik ineens een 20 voorbijrijden met een goederentrein (goede zonnestand) en ook nog eens een stel varkensneuzen! :shock: Ik heb mij toen wel moeten inhouden om niet doorheen mijn GSM te gaan vloeken! :P

Nu, zijn er hier nog forumleden die soms van die stoten tegenkomen, dat je net te laat op je spotplaats arriveert om een speciale trein te fotograferen, of dat je door iets anders gehinderd wordt waar je de muren van zou kunnen oplopen? :P Wel, dit is hier nu de ideale plaats om je frustraties uit te werken! :wink: :P
Tux

Bericht door Tux »

een tegenliggende trein op het moment je verwachte trein eraan komt?
paljas

Bericht door paljas »

... de bruine bagger hebben...?
trainfreak

Bericht door trainfreak »

Als ik sta te wachten op een speciale trein en die komt maar niet en ik besluit om door te gaan, dan zie ik die altijd passeren als ik net vertrokken ben!

Dat ze me bellen als er een trein afkomt heb ik ook, maar dan leg ik gewoon toe :P
NSNMBS

Bericht door NSNMBS »

ochja, ik kom het zovaak tegen. Bijvoorbeeld was er overlaatst de 1187 met compleet rode benelux stam! Hij had vertraging van 15 minuten al. Dus ik dacht. Dat zal vast wel langer zijn. Ik mijn camera opbergen, eenmaal op mijn fiets. ja hoor, rijd dat ding voorbij. En dan fiets je daar met een openvallende mond, en in een diepe shock :wink: :o
enrico

Bericht door enrico »

ik kreeg een bericht van een overbrenging dus ging ik een uur op voorhand naar de spotplaats voor nog wat cargo's en ik ben nog maar aan het station en ik zie hem

of

ik wil een speciale rit op foto zetten en als ik juist wil afdrukken slaat het machien uit
TGV4513

Bericht door TGV4513 »

Ik heb zo ooit eens gehad met een 36000 die afkwam. en net als die de 36000 in mijn fotoveld komt vliegt er een duif voor en die stond natuurlijk net in het midden van de front van de loco :?
Frank

Bericht door Frank »

Die verhalen doen me denken aan dit: http://www.rbz.smartemail.co.uk/sim.html
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris »

Hallo,
TGV4513 schreef:Ik heb zo ooit eens gehad met een 36000 die afkwam. en net als die de 36000 in mijn fotoveld komt vliegt er een duif voor en die stond natuurlijk net in het midden van de front van de loco :?
Die foto was anders best nog wel zeer geslaagd, die duif stoorde echt niet!
En over wat Enrico zei, ik had het overlaatst ook:
Gent Dampoort, het regent. Ik krijg vrij veel cargo's te zien, bijna allen met 23, en juist op het moment dat de PB 17 van R4C voorbijkomt-nadat ik reeds een 2-tal weken opzoek was achter een R4C- valt m'n camera uit... Dat was even :evil: :evil: :evil: :evil: Tot overmaat van ramp komt een 25 voorbij, en evenlater ook een 22. :evil: :evil: :evil:
Als je dan de volgende dag leest dat R4C soms eens € 30 uitrijkt vor een mooie foto, dan is het hek helemal van de dam...
Groeten,
Joris De Mol
Afbeelding
RhB

Bericht door RhB »

Ooit tijdens de laatste dagen van de reeks 18 jacht. De Felix Timmermans kwam te laat, was gewoonlijk een 18 vooraan. Heb me dan verplaatst om de voorlaatste Oost-West express goed in beeld te krijgen. Kwam de 1805 voorbij (slechte opname), die de Oost-west Expres ook nog eens niet fotografeerbaar maakte. Veel gevloek, echter één geluk. Heb in de spoorberm een jong katje gevonden (dit werd dan Mozes).
Bert

Bericht door Bert »

Toen ik de meettrein ging fotograferen. Ik wacht, bleef wachten en ik ging naar huis. Net als ik de overweg overging begon hij te rinkelen wat resulteerde in een slechte foto van de schaduwkant. :evil: :evil:
Concurrent

Bericht door Concurrent »

Bert troost U zenne :P

Wij bij dlc zijn ook al gewoon als we naar een rood sein rijden , dat het pas openschiet als we net stilstaan met de trein :P is ook altijd zo'n iriitant ding :P
TBbart

Bericht door TBbart »

da's niet alleen met dlc hoor... dat heeft iedereen bij zelfs andere jobs dan tb... nog van die dingen zijn da als je dan je krant neemt het sein terug openstaat :D
Plaats reactie