De nieuwe loks reeks 18
Re: De nieuwe loks reeks 18
Wat doet de 13 eigenlijk, werkt die ook als de 18 bezig is aan het traject of is die gewoon mee moesten er problemen opduiken.
1801 had precies problemen vandaag..
in leuvne op tijd vertrokken en met +1h in brussel-noord aangekomen en in zuid uiteindelijk afgeschaft.
en railtime zegt: defect aan locomotief
in leuvne op tijd vertrokken en met +1h in brussel-noord aangekomen en in zuid uiteindelijk afgeschaft.
en railtime zegt: defect aan locomotief
-
Dinsdag had deze trein ook wat problemen op zijn terugweg naar Oostende.
Kwam al met +20 aan in Brussel-Noord, ze hadden toen omgeroepen dat er een paar defecten waren met de locomotief.
Kwam al met +20 aan in Brussel-Noord, ze hadden toen omgeroepen dat er een paar defecten waren met de locomotief.
De Eloc 18 komt (net zoals de Desiro ML) ten vroegste eind van dit jaar in commerciële dienst...
Heb jij respect, dan krijg je respect terug...
Dat hopen zeLML schreef:De Eloc 18 komt (net zoals de Desiro ML) ten vroegste eind van dit jaar in commerciële dienst...

Van de Desiro ML hoor ik nog minder, ik zal al blij zijn als ze ooit in dienst zijn.LML schreef:De Eloc 18 komt (net zoals de Desiro ML) ten vroegste eind van dit jaar in commerciële dienst...
Blijkbaar een probleem met panto.. het systeem snelle daling panto die tussenkwam.
Vandaag rond 9 uur ter hoogte van Kortenberg een loktrein gezien met 3 18'n, reed richting Leuven.
Later nog een IC naar Eupen met een 18 ervoor gezien.
Later nog een IC naar Eupen met een 18 ervoor gezien.
14 juillet : Première détresse pour la 1801.
Détresse betekent nood. Vrij vertaald, 1e nood voor de 1801
http://www.wallorail.be/actu/actu.htm
Détresse betekent nood. Vrij vertaald, 1e nood voor de 1801
http://www.wallorail.be/actu/actu.htm
Aangezien ze nu worden ingezet om de trein naar Eupen te rijden kan je toch beginnen zeggen dat ze nu toch wel eigenlijk eindelijk in commerciële dienst zijn.LML schreef:De Eloc 18 komt (net zoals de Desiro ML) ten vroegste eind van dit jaar in commerciële dienst...

zonder dwarsliggers zouden er geen treinen rijden ...
Waarom laat men die locs op één van de belangrijkste assen van het land rijden? Ik dacht dat men ze eerst ging inzetten op een klein lijntje om zo weinig mogelijk hinder (kinderziektes etc) te veroorzaken aan de reizigers.
Neen nog steeds niet, dan moeten de locs opgeleverd zijn en alle bestuurders opgeleid zijn, nu zijn het nog voornamelijk instructeurs die er mee kunnen rijden.HLE 2302 schreef:Aangezien ze nu worden ingezet om de trein naar Eupen te rijden kan je toch beginnen zeggen dat ze nu toch wel eigenlijk eindelijk in commerciële dienst zijn.LML schreef:De Eloc 18 komt (net zoals de Desiro ML) ten vroegste eind van dit jaar in commerciële dienst...
Zitten er al betalende reizigers in die trein ?
Zo ja, dan lijkt mij de term "commercieel" wel verantwoord.
Zo ja, dan lijkt mij de term "commercieel" wel verantwoord.
Theo
Groeten vanop de Heide
Groeten vanop de Heide