Neen, de bommetjes knalden goed door. 30 keer heeft dat daar geknald. Eerst bommetjes en dat nog een soort staaf dat knalde. En een enorm getoeter bij het binnenkomen in het station van Oostende.Steven schreef:da stond ni op het bord, hij bedoelde gewoon da de trein snel kwam aangereden op spoor 11 van het stationBastiaan schreef:Zoals Jonathan het beschrijft, eindigt de zin met "En het knalde ook goed door op spoor 11"wat in dit geval overdreven is, omdat de wissels ni sneller als 40 km/u mag genomen worden in oostende en dat een trein die aan perron komt de laatste 200m ni sneller als 20 mag. zal vanuit zijn standpunt wel sneller zijn overgekomen vermoed ik
foto raden 2
ik betwijfel die 30, je zal last gehad hebben van wat echo vermoedelijkJonathan schreef:Neen, de bommetjes knalden goed door. 30 keer heeft dat daar geknald. Eerst bommetjes en dat nog een soort staaf dat knalde. En een enorm getoeter bij het binnenkomen in het station van Oostende.Steven schreef:da stond ni op het bord, hij bedoelde gewoon da de trein snel kwam aangereden op spoor 11 van het stationBastiaan schreef:Zoals Jonathan het beschrijft, eindigt de zin met "En het knalde ook goed door op spoor 11"wat in dit geval overdreven is, omdat de wissels ni sneller als 40 km/u mag genomen worden in oostende en dat een trein die aan perron komt de laatste 200m ni sneller als 20 mag. zal vanuit zijn standpunt wel sneller zijn overgekomen vermoed ik

Daar stond er nog een staaf ook, hoor. Toen de trein al meer dan één minuut het station binnenwas, knalde het nog altijd. Misschien een zelf gekochte staaf.Steven schreef:ik betwijfel die 30, je zal last gehad hebben van wat echo vermoedelijkJonathan schreef:Neen, de bommetjes knalden goed door. 30 keer heeft dat daar geknald. Eerst bommetjes en dat nog een soort staaf dat knalde. En een enorm getoeter bij het binnenkomen in het station van Oostende.Steven schreef: da stond ni op het bord, hij bedoelde gewoon da de trein snel kwam aangereden op spoor 11 van het stationwat in dit geval overdreven is, omdat de wissels ni sneller als 40 km/u mag genomen worden in oostende en dat een trein die aan perron komt de laatste 200m ni sneller als 20 mag. zal vanuit zijn standpunt wel sneller zijn overgekomen vermoed ik
een staaf die knalt? mmm je ziet spoken, de nmbs heeft enkel klappers die op de rails geplaatst worden hoor
klinkt heel raar, die kan niet ontsteken door een treinwiel normaal die zijn van een lont voorzien die ge met lucifers of aansteker aandoet
die da een trein doet ontploffen zitten in een zodaning klein pakje da ze knallen door de druk, maar die van de winkel zouden gewoon scheuren omdat die verpakking ni voorzien is om aan het knallen te brengen door een trein
is namelijk maar karton dat er rond zit 



Er lagen bommetjes op de sporen, hoor. NMBS-bommetjes, maar behalve de bommetjes stond er nog een speciale staaf te knallen, nadat de trein aangekomen was. Deze stond bij het stootblok van het spoor elf en niet aangestoken door de trein.Steven schreef:klinkt heel raar, die kan niet ontsteken door een treinwiel normaal die zijn van een lont voorzien die ge met lucifers of aansteker aandoetdie da een trein doet ontploffen zitten in een zodaning klein pakje da ze knallen door de druk, maar die van de winkel zouden gewoon scheuren omdat die verpakking ni voorzien is om aan het knallen te brengen door een trein
is namelijk maar karton dat er rond zit
die bommetjes noemen wij klappers en die staaf knalt normaal ni echt (als em juist werkt) dat is een fakkel (officieel toorts met rode vlam), dat zou ongeveer gedurende een 15 minuten een rode vlam moeten geven (en redelijk wat rook), nu kan het al eentje geweest zijn met wat leeftijd (die dingen vervallen namelijk) en dan werkt die ni meer 100% juistJonathan schreef:Er lagen bommetjes op de sporen, hoor. NMBS-bommetjes, maar behalve de bommetjes stond er nog een speciale staaf te knallen, nadat de trein aangekomen was. Deze stond bij het stootblok van het spoor elf en niet aangestoken door de trein.Steven schreef:klinkt heel raar, die kan niet ontsteken door een treinwiel normaal die zijn van een lont voorzien die ge met lucifers of aansteker aandoetdie da een trein doet ontploffen zitten in een zodaning klein pakje da ze knallen door de druk, maar die van de winkel zouden gewoon scheuren omdat die verpakking ni voorzien is om aan het knallen te brengen door een trein
is namelijk maar karton dat er rond zit